fbpx

מתלבטים בין מערכת אזעקה קווית לאלחוטית? קראו והחליטו

מהי מערכת אזעקה אלחוטית?

מערכת המופעלת בשלט רחוק על ידי משתמש המחזיק במכשיר חכם ומוגדרת ללא חוטים או תשתיות אחרות. בפרמטרים רבים – כמעט כולם – המערכת האלחוטית יעילה ומשתלמת יותר מהמערכת הקווית אם במחיר, התקנה ותחזוקה.

המערכת משמשת להגנה על הבית ובני הבית ורכושם מפני סכנות כמו פריצות, שריפות, דליפות גז, שיטפונות ועוד. כאשר יתרחש מפגע כזה או אחר, האזעקה תופעל והמכשיר הנייד יתריע על כך בצירוף פרטי המקרה.

חשוב לדעת לבחור נכון את המערכת שתתאים עבורכם ולכן כדאי שתבררו את השאלות הבאות:

  1. האם האות האלחוטי מכסה את כל המרחב שאני רוצה להגן עליו?
  2. האם עוד מישהו מלבדי צריך להחזיק בגישה להפעלת המערכת?
  3. האם יש לי אפשרות לקדוח חורים ולהתקין מערכת קווית או שעליי להצטייד באלחוטית?
  4. האם יש לי זמן לעסוק בהתקנה של מערכת אזעקה קווית?

מהם היתרונות שבהתקנת מערכת אזעקה אלחוטית?

  • מערכת אזעקה אלחוטית מותקנת ללא כל מאמץ והתעכבות על חיווט ורכיבים שונים. העובדה הזו וסכת בעלויות ההתקנה כמו גם בזמן הכולל של התהליך.
  • בשל היותה דיגיטלית ואלחוטית, המערכת מאפשרת הרבה יותר משירותי אזעקה, כמו למשל פונקציות של מצלמות אבטחה, גלאים לדליפת גז וגלאי עשן, התממשקות למערכות בבית ועוד. למעשה – מלבד התרעה על סכנה בהשמעת אזעקה, תוכלו להיות מוגנים מכל הכיוונים ולהרגיש שאתם ומשפחתכם מוגנים.
  • המערכת פשוטה מאוד לתפעול ומתחברת הישר לטלפון הנייד באמצעות אפליקציה. החיבור הזה עונה על הצורך הבסיסי שלנו לדעת שהכל מתנהל כשורה, גם כשאנחנו לא נמצאים בבית.
  • התקנה מהירה האורכות מספר שעות בודדות שיאפשרו לכם ליהנות משירותיה של המערכת החל מהיום הראשון.
  • ישנם מספר דגמים עם יכולות משתנות שניתן להתאים לצרכים המשתנים של הבית או הדירה. כך ניתן להתאים מערכת אזעקה אלחוטית לכל תקציב ולשמור על כולם בטוחים, שזו הרי המשימה הראשונה בסדר העדיפויות.

לאחר שתקבלו החלטה, זכרו לפנות לחברה מקצועית ואמינה שמחזיקה בסטנדרט איכות מוצר ושירות גבוה, הרי בסוף היום המערכת שהיא תתקין תשמור על החיים שלכם.

 

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!