fbpx

מערכת אזעקה אלחוטית

מידע חשוב ל-2023

כל מה שחשוב לדעת על מערכת אזעקה אלחוטית

אם היינו יכולים להבטיח לכם עולם שלם של ביטחון אישי, הכולל שמירה על החפצים האישיים ויקרי הערך שלכם, שמירה על הבית שלכם ושמירה אפילו על הגוף והנפש שלכם – האם הייתם מאמינים לנו שדבר כזה אכן אפשרי? אם אתם נמנים עם האנשים הספקניים יותר, כדאי שתדעו שהיום עומדות בפניכם לא מעט אפשרויות שמאפשרות לכם ליהנות בדיוק מהדברים שציינו כאן למעלה. 

מערכת אזעקה אלחוטית היא בהחלט אחת מהאפשרויות האלו, אז בואו נבין איך היא עובדת ולמה אתם חייבים להשיג לעצמכם אחת כזאת עוד היום.

מערכת אזעקה אלחוטית
מערכת אזעקה אלחוטית
תוכן עניינים לניווט מהיר

LightSYS Plus – המערכת ההיברדית העוצמתית ביותר!

עולם חדש של אפשרויות לכל סוג וגודל של התקנה.

לייטסיס+ המערכת ההיברידית החדשה של ריסקו, משלבת בתוכה את כל התכונות והיתרונות של לייטסיס ושל פרוסיס פלוס, למערכת אבטחה עוצמתית אחת. לייטסיס+ תוכננה להתאמה לצרכים ולדרישות של כל גודל או סוג של התקנה – ממגורים ועסקים קטנים עד בינוניים ועד מתקנים מסחריים ואבטחה גבוהה, המאפשרים עד 512 אזורים בפאנל אחד!

גמישה מספיק להתאים להתקנות המורגבות ביותר ולמאות אזורים

חכמה מספיק להבחין בין אירועי אזעקה אמיתיים לאזעקות שווא

חזקה מספיק להשתלב עם מגוון רחב של מוצרים ופתרונות

LightSYS RisControl
HEB

האפליקציה ושירותי הענן של ריסקו – ביטחון 24/7 בכל זמן ובכל מקום.

אפליקציית הסמארטפון שלנו מעניקה לכם שליטה מלאה על מערכת האבטחה והבית החכם מכל מקום ובכל זמן, כך שתוכלו לשהות מחוץ לבית או אפילו לצאת לחופשה בראש שקט, ולקבל עדכונים בזמן אמת מהמערכת. 

מה הופך את המתקינים שלנו לטובים ביותר עבורכם?

ריסקו משקיעה משאבים רבים במיון, בחירה והכשרת המתקינים ותשמח להמליץ לכם על מתקין מוסמך באזור מגוריכם. הנה כמה נקודות מעניינות על המתקינים שלנו, שיעזרו לכם לישון בשקט:

מתקין של ריסקו

מערכת אזעקה אלחוטית – כי ברומא התנהג כמו רומאי

אולי כרגע המשפט הזה נראה לכם קצת מסורבל, אבל אל דאגה – תכף תבינו בדיוק לאן אנחנו מכוונים כאן. המשפט הידוע "ברומא התנהג כמו רומאי" הוא משפט אשר מבקש להתאים את ההתנהגות האישית של כל אחד מאיתנו לסביבה. אז נכון, כנראה שתיירים ישראלים יישארו ישראלים בכל מקום ולא בדיוק יצליחו לסגל לעצמם את ההרגלים הרומאיים, אבל בתור צרכנים – אתם בהחלט יכולים לסגל לעצמכם את המשפט הזה ולהתנהג בהתאם אליו. אז מה הכוונה?

אנחנו חיים היום בעולם שכולו אלחוטי. האוזניות שלנו הן אלחוטיות, האינטרנט שלנו אלחוטי, הטלפונים שלנו אלחוטיים ואפילו שואבי האבק הם אלחוטיים. ברור היום שכל מוצר שמכבד את עצמו, עושה דרך ארוכה על מנת להגיע גם לתוצר אלחוטי, והסיבה לכך היא פשוטה – הטכנולוגיה היא זו שמכווינה את העולם. כשאנחנו מדברים על מערכת אזעקה אלחוטית, אם כן, אנחנו מדברים על מוצר מפותח במיוחד, שבא במטרה להעניק לנו פתרון גם יעיל מצד אחד, וגם נוח מהצד השני.

למה דווקא מערכת אזעקה אלחוטית? איך בדיוק היא עוזרת?

אז קודם כל, מדובר כאן על קפיצת מדרגה טכנולוגית מבחינת התפתחות המוצר. אם בעבר היתה לכם רק אפשרות בחירה אחת במערכת אזעקה קווית, הרי שהיום מערכת אזעקה אלחוטית היא המוצר המועדף על פני אנשים רבים. לצד ההשתדרגות האישית שלכם, מדובר כאן על עוד כמה יתרונות שהיא כוללת בתוכה וכדאי מאוד להכיר.

מערכת אזעקה אלחוטית היא מערכת שלא מצריכה התקנה ארוכה ומייגעת, משום שהיא איננה כוללת התעסקות עם חוטים כלשהם. להבדיל מהתקנה של מערכת אזעקה קווית, לדוגמה, במסגרתה תתבצע פעולת חיווט בין רכיבי האזעקה, התקנה של מערכת אזעקה אלחוטית אינה כוללת את השלב הזה – והעניין הזה חוסך מכם גם הוצאות כלכליות וגם זמן עבודה יקר. שנמשיך ליתר היתרונות?

כל האלמנטים בלחיצת כפתור – מערכת אזעקה אלחוטית היא פשוטה מאוד לתפעול

מערכת אזעקה אלחוטית היא שם כולל לקשת רחבה של אלמנטים שונים. במסגרת התקנה של מערכת אזעקה אלחוטית, תוכלו לבחור בין התקנת מצלמות אבטחה, גלאי עשן, גלאי דליפת גז, מערכת בית חכם, קודן אלחוטי ועוד, או את כולם גם יחד. למעשה, בסופו של דבר מתקבלת כאן מעטפת שלמה של הגנה על עצמכם, על בני הבית שלכם וגם על החפצים שנמצאים בתוכו, ולכם נשאר רק להנות מתחושת הביטחון שאופפת אתכם.

איך אפשר להיות בשליטה על כל האלמנטים האלו?

היופי בהתקנה של מערכת אזעקה אלחוטית הוא שכל האלמנטים האלו מתחברים אליכם ישירות לטלפון הנייד, באמצעות אפליקציה שאותה ניתן להתקין בקלות. על ידי לחיצת כפתור תוכלו לראות מה מצלמות האבטחה שלכם מצלמות, ואף לקבל התראות שקשורות בפריצות, דליפות גז, זיהוי של עשן ועוד.

עצם העובדה שהטלפון הנייד שלכם מלווה אתכם ברוב שעות היום, הופכת אתכם לזמינים גם בכל הנוגע למתרחש בבית שלכם בשעות שבהן אתם לא נמצאים בו, ואנחנו שואלים אתכם – האם יש דבר טוב יותר מזה?

האם התקנה של מערכת אזעקה אלחוטית היא סיפור מורכב?

אם בעבר התקנה של מוצרים קוויים ואלחוטיים כאחד היתה עניין ארוך במיוחד, הרי שהיום מתקינים מקצועיים של מערכת אזעקה אלחוטית יכולים לסיים עם כל העבודה תוך כמה שעות ספורות בלבד. המשמעות של זה היא פשוטה – אתם לא צריכים לפנות לטובת העניין הזה שעות ארוכות, וכבר ביום ההתקנה תוכלו להתחיל להנות מהיתרונות של מערכת אזעקה אלחוטית.

המחירים של מערכת אזעקה אלחוטית – נקבעים על פי שני חלקים שונים

אם תחשבו על זה, כמעט כל ביקור של בעל מקצוע יביא איתו מחיר שנקבע על פי שני חלקים. התשלום עבור אינסטלטור, לדוגמה, יהיה הן עבור הביקור שלו והן עבור התיקון שלו. אותו הדבר עובד גם בנוגע להתקנה של מערכת אזעקה אלחוטית, כאשר חלק אחד של המחיר מורכב מעצם ההתקנה של מערכת אזעקה אלחוטית, ואילו החלק השני של המחיר מורכב ממחיר הרכישה של המערכת עצמה. אז איך זה מתחלק בפועל?

ברוב המקרים המחיר עבור רכישת מערכת אזעקה אלחוטית יעמוד על בין 2,000 ש"ח ל-10,000 ש"ח, ובחלק מהמקרים הוא יכול להגיע גם למחירים גבוהים יותר. טווח המחירים הוא רחב כל כך היות וכל מערכת אזעקה אלחוטית תכיל יותר או פחות אלמנטים – בהתאם לצורך האישי של כל אחד ואחת מכם. באשר להתקנת מערכת אזעקה אלחוטית – היא בדרך כלל תביא איתה מחירים של בין 800 ל-1,200 ש"ח. כמובן שהמחיר, גם במקרה הזה, ייקבע בהתאם למורכבות ההתקנה של המערכת.

הוצאה משתלמת או לא? אתם יכולים כבר לנחש בעצמכם

חלק מהאנשים לא בטוחים האם כדאי להם להשקיע את ההוצאה הכלכלית הגבוהה ברכישה ובהתקנה של מערכת אזעקה אלחוטית, אולם אנחנו בטוחים שלאור כל היתרונות שפירטנו כאן למעלה – התשובה כבר ברורה לכם באופן חד משמעי. גם התקנה של מערכת אזעקה אלחוטית בסיסית יחסית, תוכל לספק לכם תחושות גבוהות של ביטחון, ובינינו – לביטחון האישי שלכם אין שום מחיר.

אז מה עושים עכשיו? רצים להתקין מערכת אזעקה אלחוטית!

זה הזמן שלכם להצטרף לעשרות אלפי לקוחות מרוצים שכבר נהנים ממערכת אזעקה אלחוטית שמותקנת אצלם בבית, במשרד או בכל חלל אחר שיקר להם. אנחנו בחברת ריסקו מציעים לכם את השירות המיטבי, המוצרים האיכותיים ביותר וכמובן הזמינות הגבוהה, כך שתוכלו להנות ממערכת אעזקה אלחוטית תוך זמן קצר מרגע הפנייה. צרו איתנו קשר בטלפון 03-9637868, ומשם אנחנו כבר ניקח את העניינים לידיים. מחכים לכם!

שאלות נפוצות

המחיר משתנה בהתאם למפרט שאתם רוצים להזמין וגודלו של הנכס. 

כן, יש לנו מתקינים מורשים בפריסה ארצית ובזמינות גבוהה מאוד.

לא, אך תצטרכו להתקין גלאי תנועה ייעודי אשר יתעלם מחיות מחמד עפ"י נתונים של משקל וגובה שנגדיר ביחד מראש.

במידה ואתם רוצים להתקין מערכת אבטחה בנכס קיים, תוכלו לבקש מערכת אלחוטית, אשר אינה דורשת הכנת תשתיות ומעבר צינור דרך קירות. במידה ומדובר בנכס חדש, תוכלו לבקש מהמהנדס או מהאדריכל לתכנן מראש תשתית לצורך העניין.

בזכות טכנולוגיית הענן של ריסקו, אשר נמצאת בפיתוח ושיפורים תמידיים זה עשור, ניתן לצפות בכל זמן ומקום במתרחש אצלכם בבית, בגינה או במשרד. במידה ויש ניסיון פריצה לנכס שלכם תקבלו התראה באפליקציה בזמן אמת. עוד יתרון משמעותית לענן – הוא נותן אפשרות למתקינים שלנו לאתר ולפתור תקלות מרחוק!

דירות מגורים במבנים דורשות בעיקר הגנה פנימית של שטח המגורים. במקרה של בית פרטי, דירת גן, פנטהאוז, או בית עם שטחי מרפסת בצד, כדאי גם לשקול הגנה על אזורים חיצוניים. הגנה התספק שכבה נוספת של אבטחה. במקרה זה, מערכת חיצונית יעילה יותר במקרה של פולשים מכיוון שהיא מתריעה לפני שהפורץ נכנס לבית.

מידע נוסף

31422492 a wooden house and a red padlock unavailable and expensive real estate house insurance security and safety confiscation for debts alarm system seizure of property protection of property rights

למה חשוב להתקין אזעקה ביתית

אזעקת בית היא מערכת אזעקה לבית המיועדת להודיע על מצב חירום ולהבהיר לתושבים שצריך לצאת מהבית למקום מוגן ובטוח. המערכת מורכבת מציוד אלקטרוני הכולל מתגים

קרא עוד »
רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!