fbpx

צור קשר

מערכת אבטחה

שאלות נפוצות

1. לוחצים על הלינק: https://risco.co.il/installers
2. בוחרים איזור מגורים
3. ממלאים את הפרטים
4. לאחר לחיצה על כפתור "שלח", מקבלים את המספר הנייד של המתקין לקבלת הצעת מחיר.

ניתן להאריך את המנוי דרך האפליקציה.

  1. נכנסים לאפליקציה של ריסקו
  2. מכניסים שם משתמש וסיסמא.
  3. לאחר מכן אתה תועבר לחנות האפליקציות לרכישה.
    לאחר שנכנסים לחנות מאשרים את התשלום שהגדרת ע"פ הסיסמא שהוגדרה ברכישת אפליקציות בחנות.

על מנת להמשיך ולספק של שירותים אינטראקטיביים ברמה הגבוהה ביותר, אנו גובים דמי שימוש מינימליים.

האפשרות של חיובים עתידיים על שירותי ענן צוינה תמיד בבירור בתנאי השימוש באפליקציה ובאתר האינטרנט, אותם אישרת עם תחילת השימוש.
אם תחליט שאינך מעוניין לשלם, והחלטת שישירותי הענן של ריסקו אינם רלוונטיים עבורך. מערכת האזעקה שלך תמשיך לתפקד באופן סדיר, ותוכל לדרוך, לנטרל ולבצע פעילויות רבות אחרות, באמצעות לוח המקשים או השלט. עם זאת, לא תוכל להשתמש באפליקציה שלך והמתקין שלך לא יוכל לספק לך שירותי תחזוקה של המערכת מרחוק.

אנא פנה למתקין שלך שיגדיר אותך כמשתמש ראשי במערכת ותוכל לבצע את הרישום והתשלום.

ניתן לפנות לאחד המתקינים המורשים שלנו בלינק הבא:

https://risco.co.il/installers/

הקבלה נשלחת לכתובת הדוא"ל שאיתה נרשמת לחנות האפליקציות

יש לפנות למתקין שהתקין לך את המערכת. באם אין לך את הפרטים שלו, ניתן להעביר כתובת מייל או טלפון וננסה לאתר את המתקין. במידה ולא יופיעו הפרטים, ניתן לאתר כל מתקין אחר דרך הכתובת הבאה:

https://risco.co.il/installers/

לא ניתן לרכוש מאיתנו ציוד ישירות, רק דרך מתקין, ולכן יש לפנות למתקין לפי איזור מגוריך בכתובת הבאה, לרכישה והתקנת המוצרים:

https://risco.co.il/installers/

 יש להתקשר לשירות לקוחות של אפל מס' 03-3762915 ולדווח להם על הבעיה בהזנה של כרטיס אשראי תקין

במידה ולא הוחלף קוד יש לבדוק:

אם הטלפון מבוסס אנדרואיד – יש  להיכנס להגדרות הטלפון>לאחר מכן יישומים ולבצע חיפוש לאפליקציית  iRISCO/FreeControl  ( בתלות באפליקצייה שבה משתמשים) 

באפליקצייה להיכנס לאחסון – יש לבצע ניקוי נתונים כולל מטמון ( נתונים אמורים להתאפס)

כעת ניתן להיכנס שוב לאפליקצייה .

 

אם מערכת ההפעלה היא IOS ( אייפון) יש להסיר את האפליקציה ולהתקינה מחדש.

 יש ללחוץ על "שכחתי סיסמא", לאחר מכן יישלח לכתובת האי-מייל שהוגדרה במערכת לינק  לאיפוס סיסמא.

אינדיקציה שמערכת האזעקה מנותקת מהחיבור לענן ריסקו- יתכן מסיבות שונות כגון החלפת ספק אינטרנט – החלפת ראוטר , שינוי רשת המחוברת למערכת. במקרים אלו יש לפנות למתקין המערכת או למתקין באיזורך שניתן למצוא בכתובת הבאה באתרינו:  https://risco.co.il/installers/

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!