fbpx
מערכת אזעקה אלחוטית

מערכת אבטחה לעסק מבית ריסקו

פתרונות אבטחה משולבים לעסק ל-100% ביטחון

שוקלים להתקין מערכת אבטחה לעסק?

הרצון הטבעי שלנו הוא להגן על מקור פרנסתנו. אומנם אנשים משקיעים בדלתות ממוגנות ומנעולים חזקים ומתקדמים – כל זה טוב וחשוב אולם זה לא מספיק.  בימנו, הפורצים הופכים מיומנים יותר ומשוכללים יותר ולכן מערכות האבטחה צריכות להשתכלל יחד איתם. 

בין אם העסק שלכם הוא משרד או חנות – מערכת אבטחה לעסק היא אמצעי המיגון שייתן לכם את השקט הנפשי שאתם זקוקים לו בשביל לישון טוב בלילה, ולדעת כי מקור הפרנסה והעבודה הקשה שלכם מוגנים בין אם אתה שם ובין אם לאו.  מערכת אבטחה לעסק יכולה לשדרג לכם את החיים, ולהפוך את העסק שלכם לאחד המקומות הכי שמורים ומוגנים בישראל!

5 עובדות חשובות

  1. מאוד נפוץ להשתמש במצלמות אבטחה בעסקים. לרבים מהעסקים יש מצלמה אחת לפחות
  2. הביטוח מחייב את רוב העסקים והחנויות להתקין מערכת אבטחה – כולל חיבור לחברת מוקד שמירה
  3. בריסקו אפשר להתקין הכל ביחד, לא חייבים שתי מערכות שונות (אזעקה ואבטחה) עם מצלמות שונות. איך זה בא לידי ביטוי? אם יש אזעקה בעסק, אז גם המצלמה תתחבר באמצעות טריגרים מיוחדים, וכך מקבלים את כל המידע הדרוש באפליקציה אחת,  כולל גם 3 תמונות סטילס ישירות לאפליקציה.
  4. תקן 1337 – תקן זה ניתן למערכות אבטחה לעסקים עם סיכון גבוה, לדוגמא: חנות תכשיטים. עסקים מסוג זה חייבים להתקין מערכת עם תקן זה.
  5. מערכת ההבטחה PROSYS + שלנו תומכת בתקן 1337.
מערכת אבטחה לעסק
מערכת אבטחה לעסק
תוכן עניינים לניווט מהיר

LightSYS Plus –
המערכת ההיברדית העוצמתית ביותר!

עולם חדש של אפשרויות לכל סוג וגודל של התקנה.

לייטסיס+ המערכת ההיברידית החדשה של ריסקו, משלבת בתוכה את כל התכונות והיתרונות של לייטסיס ושל פרוסיס פלוס, למערכת אבטחה עוצמתית אחת. לייטסיס+ תוכננה להתאמה לצרכים ולדרישות של כל גודל או סוג של התקנה – ממגורים ועסקים קטנים עד בינוניים ועד מתקנים מסחריים ואבטחה גבוהה, המאפשרים עד 512 אזורים בפאנל אחד!

גמישה מספיק להתאים להתקנות המורגבות ביותר ולמאות אזורים

חכמה מספיק להבחין בין אירועי אזעקה אמיתיים לאזעקות שווא

חזקה מספיק להשתלב עם מגוון רחב של מוצרים ופתרונות

LightSYS RisControl
HEB

האפליקציה ושירותי הענן של ריסקו – ביטחון 24/7 בכל זמן ובכל מקום.

אפליקציית הסמארטפון שלנו מעניקה לכם שליטה מלאה על מערכת האבטחה בעסק מכל מקום ובכל זמן, כך שתוכלו לשהות מחוץ לעסק או אפילו לצאת לחופשה בראש שקט, ולקבל עדכונים בזמן אמת מהמערכת. 

שיא הטכנולוגיה למען העסק שלך

רוב בתי העסק אכן משתמשים במצלמות אבטחה לשם הגנה על העסק שלהם, אבל השאלה היא- האם זה מספיק טוב?

אז למערכת אבטחה לעסק בריסקו קיימות מספר רחב של אופציות המותאמות לעסק שלך: 

LuNAR

גלאי LuNAR תעשייתי

גלאי  Industrial LuNAR בתקן Grade 3 הוא גלאי התקרה החכם ביותר הקיים, עם שלט רחוק ייחודי וגובה התקנה של עד 8.6 מ' וקוטר גילוי עד 18 מ'. גלאי זה הוא גלאי התקרה היחיד הכולל טכנולוגיה נגד כיסוי הגלאי (אנטי-מאסק) לגילוי ניסיונות כיסוי מצד הפורץ, המבטיח ביצועים ברמה הגבוהה ביותר.

גלאי זה מתאים ביותר להגנת מחסנים הודות לגובה ההתקנה של עד 8.6 מ' וקוטר גילוי עד 18 מ' ולטכנולוגיית כיסוי הגלאי בזמן הכנה לפריצה. כמו כן, מספק את הפתרון האידיאלי ליישומים מסוג זה מכיוון שהוא קשה למיסוך או לחסימה בשוגג הן כתוצאה מסידור של מדפים בגובה והן בעת הנחת קופסאות זו על גבי זו ועל ידי כך מוסתרת שדה הראיה שלו.

Beyond DT

Beyond DT גלאי חוץ אלחוטי עם מצלמה

Beyond מציע שילוב ייחודי של טכנולוגיה כפולה עם מצלמה מובנת, המספק יכולת אימות חזיתי ברור באמצעות אפליקציית הטלפון החכם iRISCO , ממשק האינטרנט או חברת המוקד. 

שילוב תכונות חדשות אלה ביחד עם טכנולוגיות הזיהוי הייחודיות של ריסקו, זיהוי תנועה קבועה (™Sway Recognition) והתאמה דיגיטלית (™Digital Correlation), מקטין באופן דרמטי את מספר התראות השווא בסביבה חיצונית ומספק את הפתרון האולטימטיבי לגלאי חוץ.

עם Beyond אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם "עיניים" בעסק.

eyeWAVE

גלאי מצלמת PIR אלחוטי ™eyeWAVE

גלאי מצלמת PIR האלחוטי eyeWAVE™ הוא גלאי PIR הפועל על סוללה והכולל מצלמה משולבת לאימות חזותי. הגלאי תומך במערכת  ה  Agility™ 3.

עם זיהוי פורץ או על פי פקודה מהמשתמש, המצלמה מצלמת ומשדרת רצף של תמונות אל הרכזת ה Agility 3™, המשדרת אותן בתקשורת GPRS או IP אל שרת מרוחק או אל תוכנת המוקד. התמונות נשלחות אל המשתמש, היכול לצפות בהן על מסך מכשיר סמארטפון באמצעות יישום iRISCO ו/או דרך הרשת.

מנגנון האימות החזותי מאפשר ניטור עצמי וכמו כן מקטין את מספר התרעות השווא. כך הוא מעניק למשתמש שלוות נפש וחוסך זמן ומשאבים למוקד. כל התמונות מאוחסנות בשרת הענן של ריסקו, לניתוח עתידי בהתאם לצורך.

VUPoint

מצלמות VUpoint IP

בחירה בין מצלמות Wi-Fi פנימיות או חיצוניות להתקנות מהירות, קלות וגמישות ומצלמות התומכות בפרוטוקול PoE, מציעות את הפתרון האידיאלי ביותר לבתי עסק ואתרים מסחריים.

VUpoint P2P הוא פתרון אימות וידאו חי של קבוצת RISCO המשלב בצורה חלקה ומהירה מצלמות P2P IP חדשניות עם כל מערכות האבטחה המקצועיות והבית החכם של RISCO. הפתרון מספק אימות וידאו באיכות גבוהה ווידאו חי לפי דרישה, למשתמש הביתי, מסחרי ולמוקדים, לאבטחה ויעילות חסרי תקדים ושליטה בכל מצב ובכל מקום.

 

פתרונות הוידאו של ריסקו

פעולה משולשת ל-30 השניות החשובות ביותר!

מערכת טלוויזיה במעגל סגור מסורתית מספקת שתי אפשרויות עיקריות: צפייה בוידאו חי והקלטה.
 

פתרונות הוידאו של ריסקו מוסיפים אלמנט שלישי – התראות אזעקה בזמן אמת עם תמונות וסרטוני וידאו!
הסרטונים הינם באורך 30 שניות הנשלחים ישירות לסמארטפון דרך אפליקציית iRISCO. 

התראות אזעקה בזמן אמת עם עדויות ויזואליות מהאירוע, מהמצלמה הנכונה בזמן הנכון, מאפשרות למשתמש ולמוקד האבטחה לנקוט בפעולה מיידית! 

אבטחה מקסימלית בשילוב של אזעקה ווידאו באפליקציה אחת

פתרונות האבטחה של ריסקו משלבים יכולות אימות אזעקה מתקדמות, המספקות פתרון וידאו מלא וייחודי של מערכת הקלטה NVR ומצלמות IP. מתכננים להתקין מערכות אזעקה ווידאו? הפתרון המשולב והייחודי של ריסקו היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם! 

אבטחה 1

וידאו חי

אבטחה 2

אימות אזעקה

אבטחה 3

הקלטה

מה הופך את המתקינים שלנו לטובים ביותר עבורכם?

ריסקו משקיעה משאבים רבים במיון, בחירה והכשרת המתקינים ותשמח להמליץ לכם על מתקין מוסמך באזור מגוריכם. הנה כמה נקודות מעניינות על המתקינים שלנו, שיעזרו לכם לישון בשקט:

מתקין של ריסקו

מערכת אבטחה לעסק –  ProSYS™ Plus

ProSYS™ Plus הינה מערכת אבטחה היברידית איכותית מסוג Grade 3 המיועדת למגזר העסקי, תומכת בהתקנים חוטיים ואלחוטיים ו RISCO Bus. הפתרון החדשני מציע מגוון ייחודי של יכולות, כולל פלטפורמת חומרה יחידה המאפשרת הרחבה ללא הגבלה של עד 512 אזורים  על ידי מנגנון רישוי גמיש. פלטפורמת חומרה יחידה עבור כל גודל התקנה- מגדול ועד קטן. העלות האפקטיבית "לשלם כשתגדל" מבטלת את הצורך לרכוש מערכת גדולה יותר על מנת לתמוך בהרחבת המערכת, עם הסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר.

תחושות הביטחון וההגנה הן דבר שצריך לדאוג לו- במיוחד במקום חשוב כ"כ כמו העסק שלך, שמפרנס אותך, את משפחתך, את עובדיך ומשפחותיהם. אתה צריך להגן עליו בצורה הטובה ביותר ובאמצעים הטובים והמשוכללים ביותר.

בסופו של דבר, גם אם נתקין אין ספור מנעולים ודלתות כבדות במיוחד – פורץ מיומן יוכל להיכנס פנימה. זאת אולי עובדה שקשה לקבל אותה, אבל היא לחלוטין משקפת את האמת. בגלל שמדובר כאן על בית עסק חשוב לקחת בחשבון איזו מערכת אבטחה לעסק תתאים לך.

אפליקציית iRISCO

האפליקציה מאפשרת לכם לנהל את כל מרכיבי מערכת האבטחה שלכם; גלאים, מצלמות הוידאו, בית חכם ואביזרי בטיחות, באמצעות ממשק ייחודי המאפשר שליטה ושקט נפשי. אפליקציית הסמארטפון שלנו מאפשרת שליטה על מערכת האבטחה מכל מקום ובכל זמן וקבלת הודעות לגבי עדכוני סטטוס.

במקרה של אירוע אזעקה, יישלחו קטעי וידאו ותמונות סטילס אליכם ואל מוקד האבטחה. תוכלו להעריך איומים פוטנציאליים ולנקוט בפעולות הנדרשות במידת הצורך. תוכלו לצפות בוידאו חי בלחיצת כפתור בכדי להבטיח את אבטחה מירבית, בכל עת!

 

יתרונות מערכת אבטחה לעסק

לשם קבלת ביטוח לעסק שלך, רוב הסיכויים שחברת הביטוח תדרוש ממך מערכת אבטחה לעסק. מהו סוג מערכת האבטחה שחברת הביטוח תדרוש – זה כבר תלוי בעסק שלך ורמת הסיכון שלו. בנוסף, חברת הביטוח תדרוש ממך אף חיבור למוקד. 

מערכת האבטחה לעסק שחברת ריסקו מציעה לכם היא מערכת משוכללת וחכמה, אשר חוסכת לכם את הטרטור של התקנת 2 מערכות לעסק: מערכת אזעקה ומערכת אבטחה. בריסקו אפשר להתקין את 2 המערכות ביחד, וכל להשתמש בלוח בקרה יחיד עבור כל היישומים שלך עם גמישות מקסימלית, דבר המאפשר לך גם לחסוך בעלויות.

 

שאלות נפוצות

המחיר משתנה בהתאם למפרט שאתם רוצים להזמין וגודלו של הנכס. 

כן, יש לנו מתקינים מורשים בפריסה ארצית ובזמינות גבוהה מאוד.

לא, אך תצטרכו להתקין גלאי תנועה ייעודי אשר יתעלם מחיות מחמד עפ"י נתונים של משקל וגובה שנגדיר ביחד מראש.

במידה ואתם רוצים להתקין מערכת אבטחה בנכס קיים, תוכלו לבקש מערכת אלחוטית, אשר אינה דורשת הכנת תשתיות ומעבר צינור דרך קירות. במידה ומדובר בנכס חדש, תוכלו לבקש מהמהנדס או מהאדריכל לתכנן מראש תשתית לצורך העניין.

בזכות טכנולוגיית הענן של ריסקו, אשר נמצאת בפיתוח ושיפורים תמידיים זה עשור, ניתן לצפות בכל זמן ומקום במתרחש אצלכם בבית, בגינה או במשרד. במידה ויש ניסיון פריצה לנכס שלכם תקבלו התראה באפליקציה בזמן אמת. עוד יתרון משמעותית לענן – הוא נותן אפשרות למתקינים שלנו לאתר ולפתור תקלות מרחוק!

דירות מגורים במבנים דורשות בעיקר הגנה פנימית של שטח המגורים. במקרה של בית פרטי, דירת גן, פנטהאוז, או בית עם שטחי מרפסת בצד, כדאי גם לשקול הגנה על אזורים חיצוניים. הגנה התספק שכבה נוספת של אבטחה. במקרה זה, מערכת חיצונית יעילה יותר במקרה של פולשים מכיוון שהיא מתריעה לפני שהפורץ נכנס לבית.

מידע נוסף

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!