fbpx

כך מערכת אבטחה בבית תחזיר לכם את השקט

בית הוא המקום שבו אנחנו אמורים להגיש הכי בטוחים ומוגנים בעולם. לצערנו חיי היום יום שלנו לא באמת מאפשרים לנו את התחושה הזו, ויוצא שגם ברגעים ה'שלווים' שלה בבית, קיימת בנו חרדה בסיסית שמא יפגעו בנו או שתתרחש תאונה שלא נצליח למנוע. החרדה מכרסמת ברקע הימים שעוברים והגוף שלנו מגיב אליה בסממנים פיזיים וחיצוניים המוכרים לכולנו. 

פריצות הן לא דבר נדיר והן עשויות להסתיים באסון. מקרים רבים של פריצות תועדו גם כתקיפות בבני הבית, ובמקרים אחרים לא נפגעו הדיירים אך כן נגנב רכוש רב יקר ערך – כספי וסנטימנטלי.

הבעיה העיקרית עם מקרים כאלו הם שאנו לא יודעים עליהם בזמן אמת או שאיננו מצליחים או מפחדים לתפקד כדי להגן על עצמנו. כדי להקטין ולנטרל ככל הניתן את תחושות הפחד וחוסר הודאות, יש אמצעים שניתן לנקוט ואחד מהם היא מערכת אבטחה לבית.

באמצעות מערכת אבטחה לבית, תדעו על כל תנועה חשודה, תופעל אזעקה ויתבצע מעקב מצלמות שוטף. המערכת – שמחוברת לאפליקציה ייעודית בטלפון החכם שלכם – תעדכן אתכם על כל אירוע בדחיפה והצילומים ישלחו אליכם אוטומטית לנייד. כך גם בעת שתהיו מחוץ לבית, תוכלו להיות בשליטה ולוודא שגם בני המשפחה וגם הרכוש שלכם נותרים מוגנים. נוסף על כך, גם אם כל המשפחה מחוץ לבית דוגמת יציאה לטיול משותף בחו"ל, אתם יכולים לנסוע בראש שקט כיוון שבכל התרעה תוכלו להזמין שמטרה שתעצור את האירוע.

מהם היתרונות הנוספים של מערכת אבטחה לבית?

מלבד היכולת לחוש ביטחון מלא, יש להתקנת מערכת אבטחה לבית יתרונות תפעוליים וכלכליים נוספים:

  • מלבד מצלמות ואבטחה, המערכת מנטרת גם דליפות גז ומתריעה עליהם כמו על פריצה.
  • ניטור נוסף שהמערכת מבצעת הוא בדמות גלאי עשן שיכול להתריע על שריפות ולמנוע אסון.
  • המערכת יכולה להתממשק למערכות אחרות של הבית ולהפוך אותו לבית חכם.
  • המחיר של המערכת משנה בהתאמה לצרכי הבית והמשפחה.

 

שימו לב – היום אפשר לפרוץ כל דלת וכל לובי 'מאובטח' כך שאל לכם להקל ראש בהגנה על הבית שלכם. התקדמו עוד היום למערכת אבטחה ביתית שתהיה בשליטתכם והפקידו את ביטחון האנשים היקרים לכם ביותר – בידיים שלכם.

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!