fbpx

האם החשיבות של מערכת אזעקה לבית היא גדולה יותר בבתים פרטיים?

הרבה מאוד בתים פרטיים מקבלים את פני האורחים בשלט גדול וברור – "בבית זה מותקנת מערכת אזעקה לבית". השלט הזה הוא שלט מוכר וידוע שמעיד על הימצאותה של מערכת אזעקה לבית, מה שכולל בתוכו גם מצלמות אבטחה שיכולות בקלות לעלות על כל תנועה חשודה. הרבה פורצים נמנעים מלגשת לבתים שיש בהם את השלט הזה, אולם התפיסה הרווחת של הציבור היא שהמערכת הזו מתאימה אך ורק לבתים פרטיים. היום באנו לנפץ את המיתוס שאולי גם אתם נצמדתם אליו כל השנים, ולהסביר לכם מדוע מערכת אזעקה לבית חשובה גם לכם.

כי כל בית זקוק להגנה

בין אם אתם גרים בבית פרטי מפואר ובין אם בדירה שנמצאת במגדל קומות – מערכת אזעקה לבית היא רלוונטית עבורכם, מהסיבה הפשוטה שכל בית זקוק להגנה. הבית שלכם מכיל את כל החפצים הכי יקרי ערך שלכם, בין אם זוהי טלוויזיה יקרה, תכשיטים יקרים או שרשרת סנטימנטלית שקיבלתם בירושה, ולחשוב שכל אלו עומדים בפני סיכון של גניבה זה פשוט נורא.

לעומת זאת, ברגע שאתם מתקינים לעצמכם מערכת אזעקה לבית, אתם יכולים להבטיח שעבור כל תנועה חשודה אתם תוכלו לקבל התראה ישירה לטלפון הנייד שלכם, ותוכלו בהתאם להגיע למקום או להזעיק את כוחות הביטחון.

מה מערכת האזעקה לבית כוללת?

מעבר למערכת אזעקה ומצלמות אבטחה, מערכת אזעקה לבית כוללת גם אלמנטים שיכולים להציל את החיים שלכם בזמן שאתם נמצאים בבית. בין היתר תוכלו לבחור בהתקנה של גלאי עשן וגלאי דליפת גז כחלק מהמערכת, כך שהחיים שלכם בבית יוכלו להיות הרבה יותר בטוחים ומוגנים מפני שריפות ופיצוצים.

כחלק מהמערכת תוכלו ליהנות גם מקודן ומערכת של בית חכם, למי מכם שמעוניינים לשפר את איכות החיים שלהם ולקחת אותם צעד אחד קדימה.

ריסקו – לקנות מערכות אזעקה לבית בראש שקט

אנחנו בריסקו מציעים לכם מגוון רחב של דגמי מערכת אזעקה לבית, ומזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת לבחור את המערכת המדויקת ביותר עבורכם.

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!