fbpx

אילו סוגים של מערכות לאבטחת הבית יש כיום?

מערכות אבטחה הן חלק משוק ההולך ומתפתח (ומשתכלל) לצד ההבנה כי אנו חיים בעולם רווי סכנות ואילו הבית שלנו מוכרח תמיד להיות מקום בטוח ומוגן. כולנו היינו רוצים לחיות באוטופיה שבה אפשר בטעות להשאיר את הדלת פתוחה בלילה או לשכוח לנעול את הבית אם יוצאים לסידורים, אבל המציאות שלנו מכתיבה מגמה אחרת שבה כל אחד מוכרח לעמוד על המשמר כדי להגן על משפחתו ועל עצמו. 

זו הסיבה שכיום השוק מוצף בפתרונות שונים של מערכות אבטחה שיתאימו לכל מיני סוגים של בתים, משפחות ואילוצים. אמנם חשוב לבחור את הפתרון הנכון ביותר עבורכם, אבל כדי שתוכלו לעשות את זה, חשוב להכיר את האפשרויות:

מערכות אבטחה חוטיות ואל חוטיות

כיום יש שתי אפשרויות עיקריות של בחירה במערכת אבטחה לבית או לעסק -מערכת אבטחה חוטית ואל חוטית. מערכת אל חוטית עשויה להחזיק ביתרונות כמו פשטות בהתקנה, מיקום שאינו תלוי באספקת חשמל ועוד. יש הטוענים כי מערכות חוטיות נוטות להיות אמינות יותר ומשדרות ביטחון רב יותר גם לדיירי הבית וגם לפושעים פוטנציאליים.

מערכות אבטחה היברידיות

הדור החדש של מערכות אבטחה היברידיות מבטיח לא רק אבטחה מקיפה ויסודית אלא גם נוחות ויעילות. מערכות אלו מספקות הגנה על הבית גם מפני נזקים ידי אדם כמו פורצים וגם מנטרת נזקים כמו שריפות, דליפת גז וכדומה. אלו מערכות שניתן לחבר לבית חכם וליהנות משקט נפשי גם כשאתם לא נמצאים מול המסכים, כיוון שהן יודעות להתריע בהודעה על כל סכנה.

מצלמות אבטחה מקושרות לאפליקציה ייעודית

גרסה מצומצמת יותר של מערכות אבטחה, אך לא פחות אפקטיבית, הן מצלמות אבטחה המחוברות לאפליקציה בטלפון החכם שלכם. מצלמות אלו פועלות מסביב לשעון וניתן בכל רגע נתון לראות את שידוריהן דרך האפליקציה או לקבל התראה אם מתרחש משהו בבית. יתרון נוסף של מצלמות אבטחה הוא ההרתעה שהן מייצרות אצל פורצים פוטנציאליים. אלו מבחינים בהן בכניסה לבית או מרחוק ומבינים כי זהו בית מוגן שלא כדאי לנסות ולפרוץ אליו.

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!