fbpx

מה כוללת מערכת אבטחה לבית?

ידוע לנו שדלת כבר לא מהווה אמצעי מיגון עמיד במיוחד, ושבני האדם הצליחו להמציא אין ספור שיטות לפרוץ לחללים סגורים. מערכת אבטחה לבית אמנם בראש ובראשונה מיועדת למנוע ולסייע בנושא הפריצות, אך יש כיום המון תוספים למערכת שיגבירו את תחושת הביטחון שלכם וישמשו אתכם להגן על הבית ועל המשפחה שלכם באופן אקטיבי.

חיבור לנייד והעברת צילומים
מערכת אבטחה לבית יכולה להיות מקושרת ישירות לנייד שלכם כך שלא משנה היכן תהיו – בעבודה, בחופשה או סתם בסידורים, עדיין תישארו בשליטה על מה שקורה בבית. זה מרגיע במיוחד כשיש ילדים קטנים שנשארים בבית בזמן שאתם צריכים להיות במקום אחר.

התראה בזמן אמת על אירוע
אתם לא חייבים להיות מחוברים לטלפון 24/7 כדי להיות מעודכנים אם משהו קורה בבית שלכם. מערכת אבטחה לבית תתריע לכם בעת הצורך כדי שתתחברו לאפליקציה ותוכלו להבין מה מתרחש.

חיבור לבית חכם
אם יש לכם בית חכם, מערכת אבטחה לבית מדגמים מתקדמים יכולה להתחבר אליו גם היא. זה יכול להקל מאוד על ההתנהלות היום יומית שלכם ולתת לכם תחושת ודאות ושליטה.

אילו עוד יכולות מגיעות כיום עם מערכת אבטחה לבית?

התראות על דליפת גז ושריפות
לא רק אויבים מבחוץ עשויים לגרום לנו נזק אלא גם בעיות מבית. דליפות גז, עשן ושריפות הם סכנות חמורות לא פחות שעשויות להביא לנזק בלתי משוער. מערכת אבטחה לבית תוכל לסייע לכם בזיהוי של סכנות כאלו לפני שהן הופכות גדולות מידי על ידי קבלת התראה מידית לנייד, בדיוק כמו על פריצה.

קודן אלקטרוני לדלת
מפתח הוא דבר שקל מאוד לאבד ובמקרה הצורך לשכפל, כך שמפתח בלבד אינו יכול להיות אמצעי ההגנה היחידי שיש לכם בבית. מערכת אבטחה לבית יכולה לספק לכם גם קודן אלקטרוני לדלת כך שמערך ההגנה הכללי שלכם ישתפר.

התאמה לחיות מחמד
בהתקנת מערכת אבטחה לבית ישנה האופציה להתאים את האזעקה לבית שיש בו חיות מחמד, וכך לא תצטרכו להתפשר על ההגנה שלכם ושל המשפחה שלכם, גם כשיש יצור חי שמסתובב בבית.

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!