fbpx

איך היתרונות של מערכת אזעקה אלחוטית באים לידי ביטוי?

full shot mother kid jumping couch 23 2148920128

את המושג "אלחוטי" אתם בוודאי שומעים מכל כיוון בשנים האחרונות. כן, כמעט כל מוצר שהיה קווי בעבר, נהנה היום מגרסה אלחוטית שמאפשרת לו להיות יעיל ונגיש יותר, ואנחנו, בהתאם, נהנים מהיתרונות שלו. בין טלפון נייח לבין טלפון אלחוטי או מחשב נייח לעומת מחשב נייד ואלחוטי, ניתן למצוא היום גם מערכת אזעקה אלחוטית שמביאה איתה עולם שלם של יתרונות. אז איך הם באים לידי ביטוי, ואיך גם אתם יכולים להנות מהם?

מערכת אזעקה אלחוטית – מהי?

כשמדברים על מערכת אזעקה אלחוטית, מדברים על מערכת שמתחברת אל הבית בצורה אלחוטית, ולא על ידי קווים שמסתובבים לכם בין הרגליים. המערכת מכילה קופסת תקשורת שאליה מתחברים אלמנטים שונים לבחירתכם, כמו מצלמות אבטחה, גלאי עשן, גלאי דליפות גז ועוד, ואתם יכולים להנות מ-100% של מעטפת בטיחותית, ושל נוחות מקסימלית.

נוסף לכל אלו, מצטרף יתרון משמעותי בולט במיוחד למערכת אזעקה אלחוטית, והוא היכולת של המערכת להתחבר אל הטלפון הנייד שלכם. מבולבלים? אל דאגה – בואו נעשה סדר.

מערכת אזעקה אלחוטית בחיבור ישיר לטלפון הנייד

אם הטלפון הנייד שלכם מציע לכם יכולות מתקדמות, כמו חיבור לאפליקציות, גלישה באתרי החדשות ועוד, הרי שרק מתבקש שהוא גם יוכל להציע לכם חיבור ישיר למה שקורה לכם בתוך הבית. ברגע שאתם מתקינים מערכת אזעקה אלחוטית בבית, אתם יכולים לקבל התרעות ישירות מהמערכת לטלפון הנייד שלכם. מישהו מנסה לפרוץ לבית שלכם? אתם מקבלים התרעה לטלפון הנייד שלכם, גם אם אתם לא נמצאים בסביבה. מערכת האזעקה מזהה דליפת גז? אל דאגה – אתם כבר תקבלו על כך הודעה ישירה.

לנסוע בראש שקט לחופשה בארץ או מחוצה לה

כל היתרונות האלו מאפשרים לכם להתנהל בצורה הרבה יותר טבעית ונינוחה בחיי היום יום שלכם, ולא רק זה – עם הידיעה שתקבלו התרעה על כל דבר שקורה, אתם יכולים פשוט לצאת מהבית לחופשה מפנקת או ליום עבודה ארוך מהרגיל. על מנת שתוכלו להנות ממערכת אזעקה אלחוטית מעולה, צרו איתנו קשר ואנחנו כבר נדאג להכל מא' ועד ת'.

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!