fbpx

אזעקה לבית היא לא רק פריווילגיה

VUPoint

יש כל מיני דברים שאתם יכולים לוותר עליהם, ויש כל מיני דברים שאסור לכם בשום פנים ואופן לוותר עליהם. בין טלוויזיה, מחשב, תנור ומקרר, שברור לכולכם שאין סיכוי שתסתדרו בלעדיהם, ניתן להבחין גם באזעקה לבית בתור מוצר שהקיום שלו בבית הוא כבר ממש לא רק עניין של פריווילגיה, אלא חובה בכל בית. אז למה ממש לא כדאי לוותר עליה, ואיך היא יכולה לשפר את איכות החיים שלכם ברמות שאפילו לא דמיינתם?

אזעקה לבית – להישאר בשליטה

אין לנו ספק שאין דבר שיותר חשוב לכם מאשר לשמור על השליטה שלכם. כשעניינים יוצאים משליטה, בהתאם אתם מתחילים להתבלבל, להיכנס לחוסר וודאות ולא לדעת מה קורה, והדבר הזה הוא לא רק לא נעים, הוא עלול להיות אפילו מסוכן. אם תחשבו על זה, בכל פעם שאתם יוצאים מהבית, אתם מאבדים את השליטה על מה שקורה בתוכו. מה יקרה אם לא סגרתם את בלון הגז, והוא יתחיל להדליף? מה יקרה אם תפרוץ שריפה בבית, ולא תוכלו לדעת עליה? מה יקרה אם פורצים יחדרו לתוך הבית ויגנבו את מיטב התכשיטים היוקרתיים שלכם?

אזעקה לבית משאירה אתכם בשליטה, ומאפשרת לכם להיות רגועים סביב כל המקרים האלו, שעלולים לקרות בכל רגע נתון.

איך אזעקה לבית פועלת?

ברגע שמותקנת אצלכם אזעקה לבית, היא מביאה איתה חיישני זיהוי שיכולים לאתר דליפות גז, לזהות עשן בשלבים הראשונים ביותר של השריפה, לצלם את המרחב של הבית ובהתאם לשלוח לכם התרעות על המתרחש. ומה הכוונה "לשלוח", אתם שואלים? ובכן, היום שלא כמו בעבר, אזעקה לבית לא רק מפיצה את הצלילים המקומיים שלה, אלא גם שולחת מסרים לטלפון הנייד שלכם, ככה שתוכלו לדעת מה קורה בבית בכל רגע נתון.

ברגע שאתם מקבלים את ההתרעה, אתם יכולים, בהתאם למקרה, לקבל החלטה לגבי ההמשך – האם להזעיק את בני המשפחה שנמצאים בקרבת מקום, האם להזעיק את המשטרה או את מכבי האש, או האם לגשת לאיזור בעצמכם, במידה והדבר מתאפשר. פנו אלינו עוד היום ונשמח לייעץ לכם על מערכת אזעקה לבית שתתאים לכם בול.

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!