fbpx

מערכת אזעקה אלחוטית מול קווית

בעולם מתוקן ומאובטח אין כל צורך בשום דרכי התגוננות ואבטחה לבית שלנו או לעסק שלנו, אך כל עוד והטכנולוגיה והקדמה מאפשרים לנו לחיות בביטחון יחסי בעולם שעודנו מתוקן נוכל לעשות זאת בעזרת מערכות אבטחה שונות. כיום מערכות האבטחה מאפשרות היקפים משתנים של אבטחה, בין אם מדובר באבטחה עבור בתי קרקע, מוסדות רגישים ועד לבתי קומות בבניין. עם מערכות האבטחה בשנים האחרונות מתחלקות בצורה די גסה, בין מערכת אזעקה אלחוטית לבין מערכת קווית. לכן בכדי לבצע את בחירת מערכת האבטחה המתאימה, מומלץ להכיר את ההבדלים הקיימים בין המערכות הקיימות כיום בשוק. 

מדוע מערכת אזעקה אלחוטית?

בשנים האחרונות הטכנולוגיה מאפשרת קידמה בתחומים רבים בחיים שלנו, החל מתחומי הרפואה, קוסמטיקה וגם בעבור תחום האבטחה הביתית. וכאשר מדובר בהתקנה של מערכת אזעקה אלחוטית היא תכלול בחלק מהדגמים, חיבור ווי-פי בעל תקשורת אמינה ואיכותית בין האזורים השונים בבית, אפליקציה בחלק קטן מסוגי המערכות ועד שירותי ענן ויכולת שמירת תמונה. כמובן שיכולת ההתקנה הרבה יותר פשוטה לצד תכנות והתאמה של המערכת לסגנון הבית או המבנה, כאשר צד נוסף ולא פחות חשוב מבחינה אסתטית הוא שאין כל צורך בקידוח חורים ושינויים קיצוניים בקירות. כמו כן מערכות אלו יכולות להשתלב גם בבתים חכמים גם בצורה יעילה במיוחד, לשלב את השליטה בבית ובאבטחה שלו דרך הסמארט-פון או המחשב. 

מה היתרונות והחסרונות של מערכת אעזקה קווית?

אחד היתרונות הבולטים במערכת אזעקה קווית אל מול מערכת אזעקה אלחוטית, היא אפשרות ההתקנה עוד בשלבי בנייה והשיפוץ. בנקודות זמן שכאלו ניתן יהיה להתקין מערכת אזעקה קווית, גם במחיר נמוך במיוחד וגם ללא הצורך בקידוחים שונים והתקנות מורכבות. מערכות אלו בשונה ממערכות אזעקה אלחוטיות, אינן נשענות על תקשורת אלחוטית ובכך מעניקות יכולת תקשורת בלתי תלויה. עם זאת שליטה במערכת קווית תהיה עדיין מיושנת ביחס אל מערכות אלחוטיות, המאפשרות לא רק שליטה מרחוק ובקרה על מנגנון אלא גם התאמה למיטב ומגוון הטכנולוגיות הקיימות בשוק התקשורת כיום.

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!