fbpx

מה המחיר של מערכת אזעקה לבית?

young couple lovers resting bedroom girl comfortable clothes lies bed looks her boyfriend while he is stroking labrador

מערכת אזעקה לבית הפכה בשנים האחרונות לאחד המוצרים המבוקשים ביותר על ידי האוכלוסיה הישראלית בפרט ועל ידי האוכלוסיה העולמית בכלל. בזמן שאחוזי הפשיעה ממשיכים לטפס גבוה יותר ויותר מדי שנה, ואנשים רבים נאלצים להתמודד עם פריצות לבתים שמכלות את רוב רכושם, חלק מהם כבר הבינו שהדרך הטובה ביותר להרתיע את הפורצים ולהגן על הבית היא באמצעות מערכת אזעקה לבית. יצאנו לבדוק מה המחיר של מערכת כזו, על מנת לעשות לכם קצת יותר סדר בעניין וכדי לעזור לכם להגיע מוכנים לרגע הרכישה.

לא מדובר על ספקולציה אלא על איום אמיתי

לא מעט אנשים נוטים לזלזל בעניין העלייה באחוזי הפשיעה ובכמות הפריצות האין סופית שמתרחשת בארץ בתקופה האחרונה, והם מעלים ספק לא קטן לגבי הצורך באמיתי במערכת אזעקה לבית. לפי נתונים שמתפרסמים לא פעם בעיתונים ובמהדורות החדשות, ניתן לצפות בעלייה חדה בנושא, ולכן מדובר על איום אמיתי שכדאי לכל אחד ואחת מכם להתמגן מפניו, ויפה שעה אחת קודם.

באמצעות מערכת אזעקה לבית אתם יכולים לשמור על הבית שלכם בצורה מקיפה, על ידי הצבת מצלמות אבטחה שתצלומיהן יכולים להתקבל ישירות לטלפון הנייד שלכם, באמצעות אפליקציה חכמה שמשדרת את מה שקורה בבית במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

מערכת אזעקה לבית – אלו המחירים שכדאי להתכונן אליהם

בזמן שאתם רוכשים מערכת אזעקה לבית, אתם עומדים להשקיע בכך כמה אלפי שקלים, ולקבל בתמורה יופי של מוצר שיעזור לכם לשמור על ראש שקט ועל נפש בריאה. מחירי מערכת אזעקה לבית יכולים לנוע בין כ-1,000 ש"ח לבין כ-5,000 ש"ח ולפעמים אף יותר, כתלות במוצרים הנלווים שתוסיפו לה ובהתאם לדגם שתבחרו.

ריסקו – המקום לרכוש בו מערכת אזעקה לבית

אנחנו בריסקו מחזיקים בכל הניסיון, הידע והמקצועיות על מנת לעזור לכם לבחור מערכת אזעקה לבית שתתאים לכם בול. בנוסף, אנחנו מציעים ליווי צמוד משלב הבחירה, דרך שלב התכנון ועד שלב ההתקנה של המערכת, ונשמח ללוות גם אתכם בדרך לבחירה שלכם. היכנסו לאתר האינטרנט שלנו או צרו איתנו קשר טלפוני ונשמח לעזור גם לכם!

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!