fbpx

העלות של מערכת אבטחה לבית

hand presenting model house home loan campaign

בשנים האחרונות ניתן לצפות בעלייה חדה בביקוש למערכת אבטחה לבית. אחוזי הפריצות לבתים מזנקים בשנים האחרונות, בעקבות כל מיני גורמים חיצוניים כלכליים, ולכן אנשים רבים מעוניינים להגן על הרכוש שלהם וכמובן גם על בני הבית באמצעות מערכת אבטחה לבית. מערכת שכזו היתה אולי בעבר מצרך נדיר ויקר מאוד, אולם היום העלות של מערכת אבטחה לבית היא הרבה יותר נוחה ונגישה למרבית האוכלוסייה במדינת ישראל. אז מה המחיר שלה ומה חשוב שתדעו עליה? הנה כמה מהפרטים שכדאי שתכירו.

מערכת אבטחה לבית היא לא עניין יקר כל כך

אז נכון, לא מדובר כאן על הוצאה של כמה עשרות שקלים אלא על הוצאה של כמה אלפי שקלים, אבל חשוב לציין שמדובר על הוצאה חד פעמית שתלווה אתכם לטווח הארוך של לפחות כמה שנים טובות, אם לא יותר. בכל מקרה, גם אם ההוצאה נראית לכם יקרה, בסופו של דבר התמורה שמערכת אבטחה לבית מביאה איתה בהחלט שווה את זה, אז הנה קצת מספרים.

באופן עקרוני מערכת אבטחה לבית מתחלקת לשני חלקים – קווית או אלחוטית. מערכת אבטחה לבית מהסוג הקווי תביא איתה מחירים שינועו בדרך כלל בין 1000 ש"ח ל-2000 ש"ח, ואילו מערכת אבטחה לבית מהסוג האלחוטי תביא איתה מחיר קצת יותר יקר, שיכול להגיע לבין 3000 ש"ח ל-5000 ש"ח, ולפעמים אף יותר.

מה כוללת מערכת אבטחה לבית?

מערכת אבטחה לבית יכולה לכלול, באופן עקרוני, את כל האלמנטים שאתם בוחרים לצרף אליה. תוכלו להסתפק במערכת בסיסית עם מצלמות אבטחה, ותוכלו גם להוסיף אליה גלאי עשן, גלאי דליפות גז, קודן, מערכת בית חכם ועוד. כמובן שבהתאם לתוספות המחיר של מערכת אבטחה לבית יעלה.

לקנות מערכת אבטחה לבית בביטחון מלא עם ריסקו

אנחנו בריסקו מציעים לכם מגוון אדיר של דגמי מערכת אבטחה לבית, עם כל התוספות הטכנולוגיות הרלוונטיות שיכולות להעניק לכם את השקט הנפשי שאותו אתם כל כך מחפשים. בין אם אתם עובדים בבית או מחוצה לו, ובוודאו בזמנים שבהם אתם נמצאים בחופשה – המערכת היא זו שתוכל לאפשר לכם חיים שקטים. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע.

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!