fbpx

להציל את החיים שלכם ושל המשפחה שלכם עם מערכת אבטחה לבית

close up woman checking security camera

מערכת אבטחה לבית כבר ממזמן הפכה למוצר חובה בכל בית ועסק במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל. עכשיו מגיע גם הרגע שלכם להצטרף למהפכה שמאפשרת למאות אלפי אנשים מסביב לעולם להרגיש הרבה יותר רגועים ושלווים, גם בזמן שהם נמצאים בבית ובוודאי שגם בזמן שהם נמצאים מחוצה לו. היום אנחנו כאן כדי לספר לכם שמערכת אבטחה לבית היא הרבה יותר מעוד גימיק מגניב, אלא היא הדבר שיכול להציל את החיים שלכם ושל האנשים הכי קרובים שלכם.

מערכת אבטחה לבית – לא רק מצלמות ואזעקה

לאורך השנים בוודאי התרגלתם לכך שמערכת אבטחה לבית כוללת אך ורק מצלמות אבטחה במעגל סגור ואזעקה שמקושרת אליהן. עם השנים, מערכת אבטחה לבית הלכה והשתכללה יותר ויותר, עד שהיום היא עומדת בתור מערכת שלמה שנוגעת לא רק בתצלומי הבית, אלא גם בהרבה מאוד אלמנטים נוספים.

היום עם מערכת אבטחה לבית אתם יכולים לקבל גם גלאי עשן וחיישני גז, גם מערכת של בית חכם, וגם חיבור של כל אלו לטלפון הנייד שלכם, ככה שכל מה שאתם צריכים לדעת – יוקפץ לכם כהתראה בטלפון הנייד באופן מיידי.

איך מערכת אבטחה לבית מצילה חיים?

אז מה לכל אלו ולהצלת חיים? ובכן, בפועל אם חס וחלילה מישהו פורץ לכם לבית, אתם תוכלו לדעת על זה באותו הרגע ולהזעיק את כוחות המשטרה. אם חס וחלילה הגלאי יקלוט עשן, הוא יוכל באופן אוטומטי להפעיל את הספרינקלרים ולהתריע בפניכם על מה שקורה. כמו כן, אם תתרחש דליפת גז בבית שלכם, אתם תוכלו לקבל על כך התראה ולהחליט האם אתם מגיעים למקום בעצמכם, או האם אתם מזעיקים את כוחות ההצלה כדי לטפל בעניין.

באופן הזה, בין אם אתם נמצאים בבית ובין אם לא, אתם שומרים גם על החיים שלכם, גם על חיי האנשים הקרובים אליכם, וכמובן שגם על תכולת הבית שלכם. התקשרו עוד היום ואנחנו בחברת ריסקו כבר נדע להצמיד לכם מערכת אבטחה לבית שתקיף את כל הצרכים שלכם, ותעשה לכם ראש הרבה יותר שקט.

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!