fbpx

אלו האלמנטים שתוכלו להוסיף למערכת אזעקה לבית

closeup shot person holding door knob opening door 1

הרבה אנשים עדיין מזלזלים במערכת אזעקה לבית, ולא רואים בה משהו שחובה שיהיה גם בבית שלהם. היום, באמצעות קידמה טכנולוגית מפותחת במיוחד, בשילוב עם הבנה עמוקה של חשיבות הביטחון שצריך להיות בבית שלכם, אנחנו בחברת ריסקו מציגים בפניכם מערכת אזעקה לבית שהיא הרבה יותר מעוד פתרון שולי וחסר חשיבות, אלא היא מאפשרת לכם להנות ממעטפת הגנה של 360 מעלות, בדברים שאפילו לא דמיינתם שאתם צריכים הגנה מפניהם. הנה האלמנטים שתוכלו להוסיף למערכת אזעקה לבית, כדי להרגיש הכי בטוחים בעולם.

מערכת אזעקה לבית – מצלמות, אזעקה ועוד

מערכת אזעקה לבית היום מורכבת מהרבה יותר אלמנטים מרק מצלמות אבטחה ואזעקה. היום מדובר על מערכת דיגיטלית מחושבת ומעולה, שחושבת על כל הפרטים הגדולים והקטנים שבבית שלכם. מעבר להגנה בהיבט הצילומי, אתם יכולים להוסיף למערכת גלאי עשן, שיוכלו להגן מפני התלקחות של שריפה בבית שלכם.

ברגע שהמערכת מזהה עשן, שהמקור שלו הוא בשריפה שמתחילה להתפרץ בבית, המערכת יכולה גם להתריע על כך באזעקה ובהתרעה בטלפון הנייד שלכם, וגם להפעיל באופן אוטומטי את הספרינקלרים, שיפזרו מים בכל מקום. כך יכולים להימנע אסונות גדולים ביותר, ואתם יכולים להישאר בטוחים ושלמים בגוף ובנפש.

גלאי דליפות גז – מציל חיים

אלמנט נוסף שיכול להתווסף למערכת אזעקה לבית הוא גלאי דליפות גז. ברגע שאתם מבשלים ומתעסקים עם גז בבית שלכם, ברגע אחד של טעות, חוסר תשומת לב או תקלה טכנית הבית עלול להיות מוצף בגז, ובהתאם גם להתלקח ולעלות באש. ברגע שאתם מתקינים גלאי דליפות גז בבית שלכם, אתם מבטיחים שהדליפה תגרור אחריה התרעה מידית, שתאפשר לכם להתמודד עם המצב כמו שצריך.

נוסף על כל אלו, תוכלו להוסיף למערכת אזעקה לבית גם אופציה למערכת בית חכם, כך שתוכלו לשלוט על החשמל שבבית מכל מקום, אפילו מהטלפון הנייד שלכם.

ריסקו להתקנת מערכת אזעקה לבית

אנחנו בריסקו מזמינים אתכם להצטרף למהפכת ההגנה הביתית. צרו איתנו קשר לקראת תכנון והתקנה של מערכת אזעקה לבית, שתתן לכם אפשרות לנקות את הראש ולדעת שאם חס וחלילה משהו רע קורה – מיד מוצמד לו פתרון.

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!