fbpx

לשמור על האנשים שאתם הכי אוהבים באמצעות מערכת אבטחה לבית

מערכת אבטחה לבית

מערכת אבטחה לבית כבר מזמן הפכה למצרך יום יומי שנמצא בבתים רבים במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל. יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות הגדולה של התקנת מערכת אבטחה לבית, משום שהם מבינים שהסכנות רק הולכות וגוברות עם השנים, ועלולות למצוא אותם ביום בהיר אחד ומבלי שום התרעה מוקדמת. באמצעות מערכת אבטחה לבית אתם יכולים לדאוג שתקבלו את ההתרעה המוקדמת הזו, ותוכלו לשמור על האנשים שאתם הכי אוהבים שגרים בבית, על החפצים הכי יקרי ערך שלכם, וכמובן גם על עצמכם.

 

מערכת אבטחה לבית – איך היא פועלת?

אם בעבר מערכת אבטחה לבית היתה מורכבת מכמה מצלמות אבטחה וקופסת טלוויזיה שבה שודרו הצילומים, הרי שהיום היא הרבה יותר משוכללת, מתקדמת וטכנולוגית. מערכת אבטחה לבית היום כוללת לצד מצלמות האבטחה גם כמה אלמנטים חשובים אחרים – מערכת קודן ובית חכם, גלאי עשן, גלאי דליפות גז ועוד.

מערכת אבטחה לבית מתחברת באופן ישיר לטלפון הנייד שלכם, באמצעות אפליקציה שניתן להתקין בכמה צעדים פשוטים. דרך האפליקציה ניתן לשלוט בכל מה שקורה בבית, לראות את התמונה מקרוב, וכמובן לקבל התרעות ישירות. בהתאם תוכלו לפעול ברגע האמת על ידי הגעה מידית למקום, הזעקת כוחות ביטחון ועוד, ולמנוע מצבים הרסניים.

 

הדברים שיכולים להימנע באמצעות חיבור למערכת אבטחה לבית

עם ההתרעות השוטפות האלו תוכלו למנוע מצבים כמו פריצה לבית, דליפת גז שעלולה להתפתח לפיצוץ בבית, היווצרות שריפות שעליהן מעיד עשן מקדים וכו'. כל אחת ואחת מהסיטואציות האלו עלולה לגרום ברגע האמת לאסון גדול, כמו אובדן חפצים יקרי ערך, שריפה של חפצים, ואפילו פיצוץ שעלול להחריב את הבית מן היסוד. לכן, כדי לשמור על כל אלו וכדי לספק מעטפת הגנה לדיירי הבית – אתם חייבים להתקין את המערכת גם אצלכם.

 

חברת ריסקו – ככה מתקינים היום מערכת אבטחה לבית

אנחנו בחברת ריסקו פועלים בצורה שוטפת על מנת לספק לקהל הלקוחות שלנו מערכות מתקדמות, יעילות וחדשניות. נשמח לשמוע גם מכם ולעזור לכם בבחירת מערכת שתתאים לכל הצרכים שלכם ותגן עליכם מכל פגע!

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!