fbpx

הבדלים בין אזעקה לבית של היום לבין אזעקה לבית של פעם

smart home app phone

זוכרים את הימים שבהם הייתם מתקינים אזעקה לבית, אך ברגע האמת לא היה לכם שום דבר פרקטי לעשות איתה? ובכן, חברים וחברות, הימים האלו חלפו ונגוזו מן העולם, ואת מקומה של אזעקה לבית חסרת כל משמעות תופסת היום מערכת אזעקה לבית הרבה יותר משוכללת, רלוונטית ובעלת יכולות הגנה מתקדמות במיוחד. אם גם אתם נשארתם ספקנים ובגלל זה עדיין לא רכשתם אזעקה לבית, הנה כמה פרטים שחשוב שתדעו שבוודאי יגרמו לכם לרוץ ולרכוש אותה עוד היום.

אזעקה לבית של פעם – הרבה רעש, מעט יעילות

אם יצא לכם להתקין אזעקה לבית לפני כמה עשרות שנים, בוודאי מהר מאוד הנתם שאין לה כל חשיבות. מערכת האזעקה הזו רק הצליחה לאתר את הפריצה לבית ולהשמיע קול בהתאם, אבל אם לא הייתם באיזור – לא היה לכם שום דבר רלוונטי לעשות עם המידע הזה. בהתאם, פורצים רבים הבינו שאזעקה לבית לא באמת מהווה איום עליהם, והמשיכו במעלליהם באין מפריע.

לעומת זאת, אזעקה לבית היום לא רק עושה הרבה רעש, אלא היא מחזיקה ביכולת מופלאה של דיווח ברגע האמת למי שהמידע רלוונטי לו – אתם.

איך עובדת אזעקה לבית היום?

היום אזעקה לבית בנויה ממצלמות אבטחה שמתעדות בכל רגע נתון את המתרחש בבית, וברגע שהן מזהות תנועה חשודה – הן מיד נכנסות לפעולה. אז מהי הפעולה הזו? ובכן, המערכת מחוברת באופן ישיר לטלפון הנייד שלכם, על ידי אפליקציה תומכת, ואתם בהתאם מקבלים התראות על כל המתרחש בבית. עם התראות מידיות וישירות שכאלו, אתם כבר לא צריכים לבזבז זמן יקר, אלא יכולים להזמין משטרה או להגיע למקום בעצמכם למניעת הפריצה.

ריסקו לאזעקה לבית שתתריע בפניכם על הכל

אצלנו בריסקו נמצאים מגוון דגמים של מערכות אזעקה לבית, שיוכלו לעזור לכם ברגע האמת ואולי אפילו להרתיע את הפורצים רגע לפני שהם מבצעים את הפריצה. אנו מבטיחים לכם שירות מעולה, מכשירים מקצועיים ואיכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן, מחירים הוגנים וליווי צמוד בשלבי הבחירה, התכנון וההתקנה. מחכים לכם!

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!