fbpx

מערכת מצלמות אבטחה

דברים שחשוב לדעת ב-2022

כל מה שחשוב לדעת על מערכת מצלמות אבטחה

דמיינו לכם סיטואציה שהיתה מאפשרת לכם להיות ב-100% שליטה על מה שקורה לכם בבית, בכל רגע ומכל מקום. דמיינו לכם שלא הייתם צריכים לבקש מהשכנה "ללכת להציץ רגע בבית כדי לראות שהכל בסדר" כי אתם נמצאים בדיוק בחופשה משפחתית באילת. 

דמיינו לכם שיכולתם לראות מה קורה בבית שלכם בכל רגע, מהטלפון הנייד שלכם או מהלפטופ. עכשיו עצרו לרגע וחשבו על זה – בעולם הטכנולוגי של היום, למה צריך להסתפק רק בלדמיין את זה? עם מערכת מצלמות אבטחה שתתקינו בבית שלכם, אין עוד שום סיבה לדמיין סיטואציות כאלה – אלא פשוט להתחיל לחיות אותן, עוד היום.

אז איך עושים את זה? מה היתרונות של מערכת מצלמות אבטחה? האם מערכת כזו רלוונטית גם לבית וגם לעסק שלכם? כל מה שתמיד רציתם לדעת ולא העזתם לשאול – נמצא כאן למטה.

מערכת מצלמות אבטחה
מערכת מצלמות אבטחה
תוכן עניינים לניווט מהיר

Agility 4 – מערכת האבטחה המתקדמת בעולם. נקודה.

agility™4 הינה מערכת אבטחה חכמה, אלחוטית ומודולרית, הניתנת להתאמה לכל צורך, עם עיצוב אלגנטי חדש. המערכת מספקת בטיחות והגנה מלאה והיא ניתנת להתאמה אישית לצרכים ולדרישה שלכם! המערכת כוללת:

מערכת Agility 4
HEB

האפליקציה ושירותי הענן של ריסקו – ביטחון 24/7 בכל זמן ובכל מקום.

אפליקציית הסמארטפון שלנו מעניקה לכם שליטה מלאה על מערכת האבטחה והבית החכם מכל מקום ובכל זמן, כך שתוכלו לשהות מחוץ לבית או אפילו לצאת לחופשה בראש שקט, ולקבל עדכונים בזמן אמת מהמערכת. 

מה הופך את המתקינים שלנו לטובים ביותר עבורכם?

ריסקו משקיעה משאבים רבים במיון, בחירה והכשרת המתקינים ותשמח להמליץ לכם על מתקין מוסמך באזור מגוריכם. הנה כמה נקודות מעניינות על המתקינים שלנו, שיעזרו לכם לישון בשקט:

מתקין של ריסקו

מערכת מצלמות אבטחה – כי אין שום סיבה שתסתובבו עם פחד תמידי בעולם

לכל אחד מאתנו יש את הדברים שמפחידים אותו יותר ואת הדברים שמפחידים אותו פחות, אבל מה שבטוח הוא שכולנו חולקים פחד אחד משותף – הפחד מפני פריצות. אין דבר נורא יותר מאשר להיכנס הביתה אחרי יום עבודה ארוך, או לבית העסק שלכם אחרי לילה שבו הוא נותר לבדו, ולגלות שכל החפצים שלכם הפוכים, וכמה מתוך הפריטים הכי יקרים שלכם כבר לא נמצאים שם. העניין הזה הוא לא רק עניין של הפסד כספי גדול, אלא בעיקר של שברון לב שעלול ללוות אתכם למשך זמן רב מאוד.

הפחד הזה מפני פריצות הוא פחד שיכול לקבל פתרון נהדר בעולם שלנו היום, הודות להתפתחות מאסיבית של הטכנולוגיה, ומגוון האפשרויות שהיא מאפשרת לנו לבחור מביניהן. כשאנחנו מדברים על הפתרון הזה אנחנו מדברים בעצם על מערכת מצלמות אבטחה, ואם אתם עדיין לא מצוידים בה – עכשיו זה בדיוק הזמן לעשות את זה.

מערכת מצלמות אבטחה – איך בדיוק זה יכול לעזור?

אז למה הפתרון הזה הוא כל כך נהדר אתם שואלים? פשוט מאוד – כי הוא הדרך שלכם להישאר עם האצבע על הדופק – מתי שתרצו, מאיפה שתרצו וכמה שתרצו. להבדיל מבעבר, מערכת מצלמות אבטחה היום היא מערכת משוכללת ביותר, שמאפשרת לכם להזיז אותן במרחב, לקלוט צילומים בעדשה רחבה יותר, וכמובן לקבל גיבוי מוקלט של כל הצילומים האלו לאורך זמן.

מעבר לכל אלו, וכאן בעצם טמון היתרון העצום של מערכת מצלמות אבטחה – הן יכולות להתחבר באופן ישיר למכשירים הניידים שבהם אתם משתמשים. על ידי שימוש באפליקציה שאותה ניתן להתקין בקלות רבה על גבי כל טלפון נייד חכם שהוא, תוכלו להסתכל במערכת מצלמות אבטחה באמצע יום עבודה, רגע לפני שאתם נכנסים לישון, וכמובן בזמן חופשה שבמהלכה אתם לא נמצאים באיזור.

זה טוב שאני רואה מה קורה – אבל איך אני מתמודד ברגע שמשהו חריג מתרחש?

מערכת מצלמות אבטחה היא זו שיכולה לשקף לכם באופן מלא את מה שקורה בבית, בעסק או בכל חלל אחר ששייך לכם. אז נכון, לפעמים אתם לא נמצאים בקרבת מקום ולא תוכלו לפתור את מה שקורה שם בעצמכם, אבל זה ממש לא מונע מכם לראות את הסיטואציה מול העיניים, ולהזעיק את הכוחות הרלוונטים על מנת לפתור אותה. לא מעט פריצות, ונדליזם ומקרים נוספים נמנעו בעקבות הזעקת משטרה, מכבי אש או אפילו את החבר הטוב שנמצא בקרבת מקום, וכל זאת הודות למערכת מצלמות אבטחה ששידרה את המתרחש בצורה מקוונת, וסייעה בזיהוי הפושעים.

מערכת מצלמות אבטחה היא הרבה יותר מרק צילומים

הודות לאותן טכנולוגיות שהזכרנו קודם לכן, מערכת מצלמות אבטחה היום הן פתרון הרבה יותר רחב מאשר רק צילומי אבטחה. כמובן שכבודם של הצילומים במקומם מונח, אבל למערכת יכולים היום להתחבר עוד מגוון אלמנטים, שביחד יעמדו בתור מעטפת רחבה במיוחד של אבטחה – לא רק מפני פריצות, אלא גם מפני סיטואציות נוספות. רוצים דוגמאות?

למערכת מצלמות אבטחה יכולים להתחבר אלמנטים כמו גלאי עשן. גלאי עשן הם חשובים במיוחד, הן בבתי מגורים והן בבתי עסק, היות והם יכולים להתריע בפניכם על כמות עשן חשודה, שעלולה להעיד על קיומה של שריפה. בהתאם, תוכלו לדעת אם יש צורך להזניק את כוחות ההצלה, ובמידה ואכן ישנה שריפה- להקטין את ההרס וממדי האסון שעלולים לקרות. 

גלאי דליפת גז, מערכת בית חכם, קודן אלקטרוני – עוד אלמנטים רלוונטים למערכת מצלמות אבטחה

גלאי דליפת גז, שיכול גם הוא להתחבר למערכת מצלמות אבטחה, יכול להביא לכם ביטחון מלא בכל הנוגע לסיכון הכל כך גדול הזה. ברגע שמתקיימת דליפת גז במבנה, הדבר עלול לסכן לא רק את החפצים שבמבנה ואת המבנה עצמו, אלא גם את החיים שלכם. חיבור גלאי דליפת גז למערכת מצלמות אבטחה יוכל לספק לכם את הביטחון הדרוש לכם בעניין הזה.

בנוסף, מערכת בית חכם וקודן אלקטרוני יכולים להשתלב בצורה מצוינת עם מערכת מצלמות אבטחה, וגם הם יכולים להישלט על ידי האפליקציה שאותה הזכרנו קודם.

איך משיגים מערכת מצלמות אבטחה ואת האלמנטים הנוספים?

כדי שתוכלו ליהנות מהתקנת מערכת מצלמות אבטחה, כדאי שתבחרו בחברה מקצועית ובעלת ניסיון, כזו שיודעת בדיוק מה לעשות כדי למגן אתכם מפני המקרים השונים שתיארנו כאן. חברת ריסקו היא בדיוק החברה הזו, ולכן הרשו לנו להציג את עצמנו!

אנחנו בחברת ריסקו מספקים שירותים שונים שנוגעים בהתקנת מערכת מצלמות אבטחה, תכנון התקנת מערכות בבית, מגוון מוצרי אבטחה מתקדמים ומעל כל אלו – שירות מעולה ומחירים הוגנים. אנחנו מזמינים גם אתכם להצטרף למעגל הלקוחות המרוצים שלנו, שנהנים כבר היום ממערכת מצלמות אבטחה שמשאירה אותם בטוחים ורגועים לאורך זמן. ליצירת קשר צלצלו אלינו למספר 03-9637868, ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. נדבר בקרוב!

שאלות נפוצות

המחיר משתנה בהתאם למפרט שאתם רוצים להזמין וגודלו של הנכס. 

כן, יש לנו מתקינים מורשים בפריסה ארצית ובזמינות גבוהה מאוד.

לא, אך תצטרכו להתקין גלאי תנועה ייעודי אשר יתעלם מחיות מחמד עפ"י נתונים של משקל וגובה שנגדיר ביחד מראש.

במידה ואתם רוצים להתקין מערכת אבטחה בנכס קיים, תוכלו לבקש מערכת אלחוטית, אשר אינה דורשת הכנת תשתיות ומעבר צינור דרך קירות. במידה ומדובר בנכס חדש, תוכלו לבקש מהמהנדס או מהאדריכל לתכנן מראש תשתית לצורך העניין.

בזכות טכנולוגיית הענן של ריסקו, אשר נמצאת בפיתוח ושיפורים תמידיים זה עשור, ניתן לצפות בכל זמן ומקום במתרחש אצלכם בבית, בגינה או במשרד. במידה ויש ניסיון פריצה לנכס שלכם תקבלו התראה באפליקציה בזמן אמת. עוד יתרון משמעותית לענן – הוא נותן אפשרות למתקינים שלנו לאתר ולפתור תקלות מרחוק!

דירות מגורים במבנים דורשות בעיקר הגנה פנימית של שטח המגורים. במקרה של בית פרטי, דירת גן, פנטהאוז, או בית עם שטחי מרפסת בצד, כדאי גם לשקול הגנה על אזורים חיצוניים. הגנה התספק שכבה נוספת של אבטחה. במקרה זה, מערכת חיצונית יעילה יותר במקרה של פולשים מכיוון שהיא מתריעה לפני שהפורץ נכנס לבית.

מידע נוסף

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!