fbpx

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

מידע עדכני ל-2022

שוקלים להתקין מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות?

אתם בטח זוכרים את הימים שבהם היינו הולכים בבית, וכל רגע היינו נתקלים בחוט אחר. פעם היינו צריכים לדלג מעל החוט של הטלפון הנייח, פעם מעל החוט של הראוטר ופעם מעל סתם חוט ששכחנו מחובר לשקע, למרות שאין בו כל צורך יותר. היום כל נושא החוטים הוא נושא שהולך ופוחת, כי העולם שלנו הולך והופך יותר ויותר אלחוטי, דיגיטלי ונייד. 

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות הן אחת מהאפשרויות היותר טובות שמוצעות היום בשוק, למי שמעוניין לחסוך בחוטים וליהנות מתוצאות לא פחות טובות. אז איך מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות יכולות לשנות לכם את החיים? זה הזמן לבדוק ולהגן על הבית או העסק שלכם במאה אחוז.

אזעקה זו הצטרפה לאזעקה החוטית / קווית, אשר היתה עד לפני כמה שנים האופציה היחידה שעמדה בפנינו לבחירה. אזעקה אלחוטית, בדומה לטלפונים הניידים, אינה מחוברת לשום קו, וכל האלמנטים שבה מחוברים אחד לשני בצורה אלחוטית. אז מה זה אומר והאם זה כדאי? 

בעמוד זה ננסה לתת לכם תשובות על כל השאלות כדי שתבינו כיצד היא יכולה לסייע לכם!

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות
מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות
תוכן עניינים לניווט מהיר

Agility 4 – מערכת האבטחה המתקדמת בעולם. נקודה.

agility™4 הינה מערכת אבטחה חכמה, אלחוטית ומודולרית, הניתנת להתאמה לכל צורך, עם עיצוב אלגנטי חדש. המערכת מספקת בטיחות והגנה מלאה והיא ניתנת להתאמה אישית לצרכים ולדרישה שלכם! המערכת כוללת:

מערכת Agility 4
HEB

האפליקציה ושירותי הענן של ריסקו – ביטחון 24/7 בכל זמן ובכל מקום.

אפליקציית הסמארטפון שלנו מעניקה לכם שליטה מלאה על מערכת האבטחה והבית החכם מכל מקום ובכל זמן, כך שתוכלו לשהות מחוץ לבית או אפילו לצאת לחופשה בראש שקט, ולקבל עדכונים בזמן אמת מהמערכת. 

מה הופך את המתקינים שלנו לטובים ביותר עבורכם?

ריסקו משקיעה משאבים רבים במיון, בחירה והכשרת המתקינים ותשמח להמליץ לכם על מתקין מוסמך באזור מגוריכם. הנה כמה נקודות מעניינות על המתקינים שלנו, שיעזרו לכם לישון בשקט:

מתקין של ריסקו

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות – כי אין סיבה שלא תדעו מה קורה בבית או בעסק שלכם

פעם לא היו לנו כל כך הרבה אפשרויות שעזרו לנו להגן על הדברים שחשובים לנו. כל נושא המצלמות, הכספות והמנעולים המתקדמים היה בראשית דרכו, ורק מי שהחזיק בסכומי כסף נכבדים יכול היה להרשות לעצמו ליהנות מהם. לעומת זאת, היום כולנו רוצים להיות כמה שיותר מוגנים, ומערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות הינן פתרון מושלם לעניין הזה.

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות הן פיתוח שמאפשר לכם ליהנות ממקסימום הגנה במינימום סיבוכים. היא לא מתחברת על ידי חוטים ולא גוררת אחריה פעולות כמו פעולת החיווט, שיכולה לא פעם להתפרש על פני שעות ארוכות.

התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות – פשוטה ומהירה

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות מאפשרת למתקינים לבצע את העבודה בצורה זריזה ויעילה. ההתקנה היא פשוטה ואינה מצריכה התעסקות מיותרת עם מגוון אלמנטים נוספים ומתישים, וזהו רק יתרון אחד מבין רבים שהיא יכולה להתפאר בו.

חיבור בין מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות לאפליקציה לשליטה מלאה מרחוק

כן, חברים, השמועה בהחלט נכונה – מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות מתחברת באופן ישיר לאפליקציה שאותה תוכלו להתקין על הטלפון הנייד החכם שלכם. מה שבעבר היה נשמע אולי כמו חלום רחוק, היום הוא היסוד המרכזי והיתרון הברור של מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות. החיבור מתבצע על ידי טכנולוגיה חדשנית, שמאפשרת לכם להיות מחוברים למה שקורה בבית או בעסק שלכם בכל רגע נתון.

בסופו של דבר, המטרה של מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות היא לצלם את כל מה שקורה מסביב, ולהצליח לשקף לכם את המצב. במידה ואתם מזהים דרך הצילום תנועה חשודה כלשהי, אתם בהחלט יכולים להקפיץ את הגורמים הרלוונטיים למקום, ולהצליח למנוע פריצות או גניבות מתוכננות מהבית או מבית העסק שלכם.

לנסוע לחוץ לארץ בראש שקט עם מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

החיבור של המערכת לאפליקציה, הוא חיבור שמאפשר לכם לטייל בארץ ובעולם בלי כל חשש. ברגע שאתם יודעים שתוכלו לדעת מה קורה בבית או בעסק שלכם בכל רגע נתון, אתם יכולים גם באמצע טיול אופניים באמסטרדם, להזעיק את השכן או את המשטרה במידת הצורך, ולהבטיח שכל הציוד שלכם מוגן ונשאר במקום, בדיוק כמו שעזבתם אותו.

יתרון נוסף הוא שבמידה וחס וחלילה מתרחשות פריצה וגניבה בפועל, עצם הצילום של מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות מאפשרת זיהוי של הפורצים, תפיסתם והעמדתם לדין.

האם כל אחד צריך מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות?

זה לא שאי אפשר בלעדיה, פשוט שמומלץ מאוד לא לנסות, ולמה? פשוט מאוד – כמו שהנושא של מערכות האבטחה הולך ומתקדם, ככה גם שיטות הפריצה הולכות ומתקדמות, ובהתאם – כולנו עומדים בפני סיכון גדול יותר. מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות משמשות היום מאות אלפי בתי מגורים, עסקים, בתי מלון, מסעדות, חנויות ועוד, שמאפשרים לעצמם הגנה והתרעה ברגע שמשהו קורה.

תוספות למערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות – כי למה להסתפק רק בצילומים?

היופי של מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות הוא שהיא יכולה להתחבר לאלמנטים נוספים שהופכים אותה לאפילו יותר יעילה. אמצעי המיגון היום לבית ולבתי העסק הם כמעט אין סופיים, אז בואו נראה איך אפשר להיעזר גם באמצעים הנוספים הללו.

אל מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות תוכלו לצרף גם גלאי עשן, גלאי דליפות גז, מערכת של בית חכם, קודן אלקטרוני ועוד, וככה תוכלו לקבל מערכת שלמה שמגנה עליכם מכל כיוון שרק תוכלו לדמיין. לפעמים מדובר על אמצעים ליתר ביטחון, ולפעמים מדובר על הצלת חיים של ממש.

איפה אפשר לרכוש מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות?

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות נמכרת היום במגוון מקומות, אולם כדי להבטיח שאתם אכן רוכשים מוצר איכותי – כדאי לבדוק מראש את המקום שממנו אתם רוכשים את המערכת בפועל. חברת ריסקו מחזיקה במגוון המוצרים המתקדמים ביותר של מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות, ומציעה לכם גם שירותי התקנה מהירה, אמינה ואיכותית.

כמובן שאל מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות של ריסקו תוכלו לצרף את האלמנטים שאותם הזכרנו קודם לכן, ולהנות מאותה רשת ביטחון נהדרת.

בואו נדבר קצת על עלויות של מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

כשמדברים על המחירים של מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות, מדברים על מחירים שיכולים לנוע בין כ-2,000 ש"ח עבור מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות פשוטה יחסית, ואילו כאשר מתייחסים למערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות משוכללת יותר, ניתן גם להגיע למחירים של 10,000 ש"ח ויותר. למחיר הזה תתווסף גם עלות ההתקנה של מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות, שתעמוד בדרך כלל על בין 800 ש"ח ל-1,200 ש"ח, בהתאם למורכבות ההתקנה ולמספר האלמנטים שנמצאים במערכת.

רכישת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות עם ריסקו – הצעד המושלם בשבילכם!

במקום להתלבט בין עשרות מקומות, לחשוב עשרות פעמים אם כדאי לכם או לא כדאי לכם לעשות את הצעד, להתייעץ עם חברים ולבזבז את הזמן – אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למעגל הלקוחות שלנו בריסקו. עם שירות מעולה ומהיר, מוצרים שהם המילה האחרונה בעולם האבטחה ומחירים הוגנים – אנחנו בטוחים שתצאו מאתנו עם חיוך רחב על השפתיים, בדרך לעתיד מלא בביטחון אישי כלפיכם וכלפי הרכוש שלכם. נדבר בקרוב!

שאלות נפוצות

המחיר משתנה בהתאם למפרט שאתם רוצים להזמין וגודלו של הנכס. 

כן, יש לנו מתקינים מורשים בפריסה ארצית ובזמינות גבוהה מאוד.

לא, אך תצטרכו להתקין גלאי תנועה ייעודי אשר יתעלם מחיות מחמד עפ"י נתונים של משקל וגובה שנגדיר ביחד מראש.

במידה ואתם רוצים להתקין מערכת אבטחה בנכס קיים, תוכלו לבקש מערכת אלחוטית, אשר אינה דורשת הכנת תשתיות ומעבר צינור דרך קירות. במידה ומדובר בנכס חדש, תוכלו לבקש מהמהנדס או מהאדריכל לתכנן מראש תשתית לצורך העניין.

בזכות טכנולוגיית הענן של ריסקו, אשר נמצאת בפיתוח ושיפורים תמידיים זה עשור, ניתן לצפות בכל זמן ומקום במתרחש אצלכם בבית, בגינה או במשרד. במידה ויש ניסיון פריצה לנכס שלכם תקבלו התראה באפליקציה בזמן אמת. עוד יתרון משמעותית לענן – הוא נותן אפשרות למתקינים שלנו לאתר ולפתור תקלות מרחוק!

דירות מגורים במבנים דורשות בעיקר הגנה פנימית של שטח המגורים. במקרה של בית פרטי, דירת גן, פנטהאוז, או בית עם שטחי מרפסת בצד, כדאי גם לשקול הגנה על אזורים חיצוניים. הגנה התספק שכבה נוספת של אבטחה. במקרה זה, מערכת חיצונית יעילה יותר במקרה של פולשים מכיוון שהיא מתריעה לפני שהפורץ נכנס לבית.

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!