fbpx

כל הסוגים של אזעקה לבית

young family moving into their new house 1

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר בתים שממגנים את עצמם באמצעות מערכת אזעקה לבית. כן, אין ספק שאחוזי הפשיעה והפריצות במדינת ישראל עולים על כל דמיון, ולכן אנשים שיכולים להרשות לעצמם את זה – מעדיפים להצטייד במערכת שתוכל להתריע בפניהם על כל תנועה חשודה שמתרחשת בבית. היום, הודות לביקוש, הנושא של אזעקה לבית מונגש להרבה יותר אוכלוסיות, גם בשל המחירים ההוגנים וגם בשל האפשרויות הנרחבות להתרעה על סכנה. אז אילו סוגים של אזעקה לבית תוכלו לרכוש לעצמכם?

אזעקה לבית – לא רק מפני פריצה

מרבית האנשים רוכשים לעצמם אזעקה לבית שתוכל להתריע מפני פריצות, אבל לצד התפקיד החשוב הזה של מערכת אזעקה לבית, היום היא מביאה איתה עוד הרבה מאוד אפשרויות רלוונטיות. בין היתר, אזעקה לבית יכולה להתריע מפני דליפת גז, לכלול גלאי עשן, ואפילו לכלול גם מערכת של בית חכם.

ברגע שמערכת אזעקה לבית מחוברת לכל האלמנטים האלו, היא יכולה לספק מעטפת הגנה מושלמת על בני הבית, גם כאשר הם נמצאים בתוך הבית וגם כאשר הם מחוצה לו. אז איך זה קורה בפועל?

מערכת אזעקה לבית שמתחברת לטלפון הנייד

בעבר אזעקה לבית היתה מוצר מקומי שניתן לשמוע אותו אך ורק בזמן השהות בבית, אולם היום אנחנו מדברים על סיפור אחר לחלוטין. מערכת אזעקה לבית מתחברת באופן קל ופשוט לטלפון הנייד שלכם, כך שגם כשאתם לא נמצאים בו אתם יכולים לקבל את תמונת המצב המלאה.

היות ומערכת אזעקה לבית יכולה להביא איתה גם מצלמות אבטחה, אתם יכולים להתחבר בכל רגע נתון אל השידור של מצלמות האבטחה, ולצפות במתרחש בבית שלכם. נוסף על כך, במידה והאזעקה תופעל מכל סיבה שהיא, אתם תקבלו על כך התרעה ישירות לטלפון הנייד שלכם, כך שתוכלו לבחור כיצד להתמודד עם הסיטואציה בכל רגע ומכל מקום בעולם.

ריסקו – אזעקה לבית באיכות הגבוהה ביותר

אנחנו בריסקו מציעים לכם עולם שלם של אפשרויות אזעקה לבית, שיספקו לכם 360 מעלות של ביטחון, הגנה ושקט נפשי. צרו איתנו קשר עוד היום ונגיע עד אליכם לתכנון והתקנה של המערכת!

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!