fbpx

טסים לחוץ לארץ בראש שקט עם מערכת אזעקה לבית

מערכת אזעקה לבית

הקיץ מגיע ואיתו מגוון ההופעות, הפעילויות וכמובן הטיסות לחוץ לארץ! אחרי כל כך הרבה זמן של סגרים, פחד ומסכות, הקיץ הקרוב עומד לזמן המון טיסות וטיולים לחוץ לארץ עם מעט מאוד הגבלות והרבה מאוד כיף. אם גם אתם מתכננים את הטיול שלכם בחוץ לארץ, אין ספק שהטיול שלכם יוכל להיות הרבה יותר נעים, שקט ורגוע עם מערכת אזעקה לבית. אז מה צריך לדעת רגע לפני שאתם מתקינים אותה? הנה כל הפרטים.

אתם בחוץ לארץ והבית מוגן – זה באמת אפשרי?

בכל פעם שאתם יוצאים מחוץ לבית הוא נותר חשוף לפריצות ומפגעים. כן, הרבה פעמים הפורצים מתצפתים על בית מסוים במשך תקופה כדי להבין את התנהלות בני הבית, ולאחר זמן מה הם יכולים לפרוץ אליו בלי שום בעיה. העניין הזה בעייתי על אחת כמה וכמה כשאתם נמצאים בחוץ לארץ ולא בקרבת מקום, אז מה עושים?

עם התקנת מערכת אזעקה לבית אתם יכולים להיות בחוץ לארץ ולהיות בשליטה מוחלטת על כל מה שקורה בבית. המערכת החדשנית מתחברת בקלות אל הטלפון הנייד שלכם באמצעות אפליקציה, מה שמאפשר לכם להסתכל במשך כל הזמן על מצלמות האבטחה המותקנות בבית. בנוסף, במקרה של פריצה או תנועה חשודה אתם תקבלו התרעה מיידית לטלפון שלכם, כך שתוכלו לבחור מה לעשות עם הסיטואציה. כן, על אף המרחק הרב מהבית אתם שולטים בהכל, ויכולים להזעיק את כוחות הביטחון או את השכנים כדי למנוע את הפריצה המתרחשת.

טיול של שבוע, שבועיים, חודש – למערכת אזעקה לבית זה בכלל לא משנה

אנשים רבים חוששים לטוס לתקופות ארוכות מדי כדי למנוע פריצה, אבל עם מערכת אזעקה לבית אתם בכלל לא צריכים לחשוב על העניין הזה. ברגע שתתקינו את המערכת תוכלו לצאת מהבית לאיזו תקופה שמתחשק לכם, ולדעת שיש מי ששומר עליו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

ריסקו למערכת אזעקה לבית

אנחנו בריסקו פועלים בצורה אינטנסיבית על מנת לשווק לכם מערכת אזעקה לבית במגוון סוגים ודגמים, כך שתוכלו למצוא בדיוק את המערכת שתתאים לכם באופן אישי. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!