fbpx

המשרד שלכם הוא פשוט לא אותו דבר בלי מערכת אזעקה אלחוטית

מערכת אזעקה אלחוטית

במשך שנים תכננתם, יזמתם, הקמתם והגעתם לרגע שבו אתם מקימים את העסק שלכם בתוך משרד יפה, מסודר ומעוצב. בין אם מדובר על משרד עורכי דין, משרדי הייטק, משרדי חברת פרסום או כל משרד אחר – בתוכו נמצאים כל מיני מסמכים חשובים, דו"חות ונתונים שחשובים לכם מכל משמר. באמצעות מערכת אזעקה אלחוטית אתם יכולים לשמור על כל אלו בצורה פשוטה ונוחה, אז איך זה קורה בפועל?

 

מערכת אזעקה אלחוטית – כי מישהו צריך לשמור על המשרד שלכם

יכול מאוד להיות שאתם מבלים שעות רבות במשרד שלכם, אבל בסופו של דבר מגיע סוף היום ואיתו אתם עוזבים את המשרד ומתפנים לעיסוקים שלכם. מה שכן, לאורך השנים אתם שמים לב שכשאתם עוזבים את המשרד אתם עוזבים אותו בחשש לא קטן, וכל פעילות שאתם מבצעים מחוצה לו מלווה בלא מעט מחשבות על מה קורה בו כשאתם לא נמצאים.

עם מערכת אזעקה אלחוטית אתם יכולים לעזוב את המשרד בראש שקט, ולהתפנות לעיסוקים האישיים שלכם – לאימונים בחדר הכושר, לקניות הביתה, לבילוי עם המשפחה ועוד.

 

איך מערכת אזעקה אלחוטית עובדת היום?

היום לעומת בעבר מערכת אזעקה אלחוטית היא משוכללת, מקצועית ואיכותית יותר מאי פעם. היום מערכת אזעקה אלחוטית מתחברת אל הטלפון הנייד שלכם באמצעות אפליקציה פשוטה לתפעול, כך שכל תנועה חשודה שמתרחשת במשרד מתקבלת מיד במערכת ומזוהה בתור פעולה שצריכה להפעיל את האזעקה.

האפליקציה מיד שולחת לכם התראות על המתרחש, ואתם בהתאם יכולים לבחור כיצד לפעול – האם להגיע למקום, האם להזעיק את כוחות ההצלה והשיטור, או האם לכבות את האזעקה.

מה מערכת אזעקה אלחוטית כוללת?

מערכת אזעקה אלחוטית בסיסית כוללת מצלמות אבטחה ומערכת אזעקה שמתחברת לטלפון הנייד באמצעות האפליקציה. בנוסף, במידת הרלוונטיות ניתן להוסיף לה גם אלמנטים נוספים כמו חיישני גז, גלאי עשן, מערכת בית חכם ועוד.

אנחנו בריסקו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולגלות את עולם האפשרויות השלם שעומד בפניכם בנוגע למערכת אזעקה אלחוטית. עם שלל המוצרים והדגמים שלנו אנחנו בטוחים שתצאו מרוצים!

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!