fbpx

המרכיבים השונים של מערכת אזעקה לבית

beautiful red brick house with decorative lights

מערכת אזעקה לבית היום היא בהחלט לא מה שאתם מכירים מפעם. חברות טכנולוגיות רבות עברו כברת דרך ארוכה על מנת לקחת את המערכת כפי שהיא, ולשכלל אותה עד לכדי מצב שהיא סופר מתקדמת, סופר טכנולוגית, וסופר יעילה עבורכם בכל רגע נתון ביום ומכל מקום שבו תהיו. היום נספר לכם על המרכיבים השונים של מערכת אזעקה לבית שיוכלו להעניק לכם את הרוגע, השקט הנפשי והראש הנקי מכל דאגות, אז קדימה – בואו נתחיל.

מערכת אזעקה לבית – נתחיל מהמצלמות

אז מצלמות אבטחה הן חלק בלתי נפרד ממערכת אזעקה לבית. המצלמות הן הבסיס לאותו שקט נפשי שעליו אנחנו מדברים, משום שברגע שאתם רואים בעיניים מה קורה בבית שלכם – אתם כבר יכולים להיות רגועים יותר. המצלמות מתחברת למערכת האעזקה, וברגע שמתבצעת תנועה חשודה כלשהי – אתם מיד מקבלים על כך התראה לטלפון הנייד שלכם.

גלאי דליפות גז וגלאי עשן – הכרחיים היום בכל מערכת אזעקה לבית

בבית שלכם ייתכן שאתם עושים שימוש בבישולים באמצעות בלוני גז, וכמובן גם משתמשים בלא מעט מכשירי חשמל. מדובר כאן על שני אלמנטים שעלולים ברגע אחד להפוך לאסון, עם שריפה שתפרוץ בבית או דליפת גז שמסוכנת מאוד לכם ולבני המשפחה שלכם.

מהסיבה הזו בדיוק, מערכת אזעקה לבית חייבת לכלול גם אלמנטים של גלאי דליפות גז וגלאי עשן. הגלאים הם בעלי רגישות גבוהה במיוחד, כך שכבר בתחילתה של השריפה או הדליפה אתם תוכלו לקבל על כך התראה ולפעול בהתאם. מדובר כאן על אלמנטים מצילי חיים, לא פחות, ולכן לא מומלץ לוותר עליהם.

מערכת אזעקה לבית חייבת להיות איכותית ומקצועית

אם החלטתם להתקין מערכת אזעקה לבית, אתם חייבים לרכוש אותה במקום אמין שיוכל להתקין אותה בצורה מקצועית, וכן לעזור לכם בעת כל תקלה, בעיה או התלבטות. אנחנו בחברת ריסקו מציעים לכם את כל אלו במקום אחד מרוכז.

עובדי החברה מחזיקים בידע וניסיון רבים הדרושים כדי לסייע לכם לבחור את המערכת הטובה ביותר עבורכם, אז צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לצידכם ולסייע בכל שאלה!

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!