fbpx

האם מערכות אבטחה מסתכמות אך ורק במצלמות אבטחה?

111 3

כמעט ואי אפשר למצוא היום עסקים שאין להם מערכות אבטחה. מערכות אבטחה שונות החלו את דרכן לפני כמה וכמה שנים, כאשר הן מביאות איתן בשורה חדשה לבעלי העסקים – העסק שלהם יכול להיות מוגן גם בזמן שהם לא נמצאים בו. ככל שהלכו וחלפו עוד ועוד שנים, כך גם מערכות אבטחה עשו צעדים נרחבים אל עבר ההתפתחות והקדמה, דבר שמאפשר להן היום להציע פתרונות אפילו יותר יעילים מאלו שהן הציעו בהתחלה. אז האם מערכות אבטחה מסתכמות אך ורק במצלמות אבטחה היום? בואו להכיר את שלל הפתרונות שעומדים לרשותכם.

מערכות אבטחה מתחילות ונגמרות בביטחון האישי שלכם

הרעיון של הצבת מערכות אבטחה במגוון בתי עסק ובתים ברחבי הארץ הוא רעיון פשוט – לאפשר לבעלי העסקים ולבעלי הבתים לצאת מהמקום, ולהיות בטוחים שבמידה ויקרה בו משהו חריג – הם יוכלו לדעת על כך באופן מידי. היום מערכות אבטחה מתחברות באופן ישיר אל הטלפונים הסלולריים שלנו, כך שעל כל מקרה שבו מתבצעת פעילות חשודה במקום – בעל העסק או בעל הבית מקבל התראה לטלפון הנייד שלו.

מתוך הרעיון הזה נולדו לאחרונה פיתוחים נוספים שמצטרפים למערכות אבטחה, ובאים במטרה להעניק מעטפת שלמה של ביטחון לבעלי העסק ולבעלי הבתים.

מערכות אבטחה: הרבה יותר מרק מצלמות אבטחה

אז מצלמות אבטחה כבודן במקומו מונח, אמנם לצידן ניתן להבחין היום במערכות אבטחה שמגיעות עם עוד מגוון שכלולים ופיתוחים, כאשר הבולטים ביותר מביניהן הם גלאי עשן וגלאי דליפות גז. גלאי עשן מוצבים בחלל, והם יכולים לזהות בקלות דליקות ושריפות שנמצאות בתחילת דרכן. רגע לפני שהשריפה מתפשטת על המקום, יכול בעל העסק או בעל הבית לקבל התראה על המתרחש, ולפעול בהתאם.

אותו הדבר פועל גם עם גלאי דליפות גז, שמזהים דליפת גז שמתרחשת במבנה. עוד לפני שהדליפה עלולה להוות סיכון ממשי לחייהם של הנמצאים במקום, יכול בעל העסק או בעל הבית לקבל התראה על הדליפה, ולהזעיק את מכבי האש, המשטרה והכוחות הנוספים הרלוונטים. איתנו בריסקו תוכלו למצוא מערכות אבטחה מתקדמות ביותר, אז צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!