fbpx

האם מערכות אבטחה באמת יכולות למנוע אסונות?

מערכת אבטחה

לאורך כל השנים שמעתם בוודאי כל מיני משפטים כמו "אסונות הם דבר בלתי נמנע" או "אסונות פשוט מתרחשים, ואין לנו שום שליטה עליהם". אז נכון, עד היום קיימים כל מיני סוגים של אסונות, כמו אסונות טבע למשל, שאין לנו שום יכולת לצפות אותם או להתמודד איתם בצורה יעילה, אבל לצדם קיימים אסונות שבהחלט אפשר למנוע מהם לקרות, או לפחות להתמודד איתם בצורה טובה. בעזרת מערכות אבטחה ניתן היום למנוע אסונות גדולים יותר ממה שאתם חושבים, אז איך בדיוק זה קורה? הנה כל הפרטים הרלוונטיים.

מערכות אבטחה ואסונות – מה הקשר ביניהם?

מערכות אבטחה בעבר היו מערכות אבטחה בסיסיות במיוחד. בעבר היה מדובר בעיקר על מערכות שמסוגלות לצלם את המקום ולהפעיל אזעקה מקומית, ולכן הן לא היו יעילות במיוחד, שהרי אדם שלא נמצא בבית אינו יכול לשמוע את האזעקה וכמובן לא יוכל לדעת על ההתרחשות. לעומת זאת, היום מערכות אבטחה הן הרבה יותר מתקדמות, ויש להן את היכולת לא רק להתריע מקומית על המתרחש, אלא גם לשלוח התראות ישירות לטלפון הנייד של המנוי בזמן אמת.

בהתאם, מערכות אבטחה יכולות למנוע אסונות גדולים. אם נתמקד לצורך הדוגמה במצלמות עצמן, ניתן למנוע באמצעותן אסון כמו פריצה וגניבה של שלל חפצים יקרי ערך.

מערכות אבטחה והיכולת למנוע אסונות גדולים יותר שקשורים בחיי אדם

מעבר למצלמות האבטחה, היום מערכות אבטחה מורכבות גם מגלאי דליפות גז, גלאי עשן ועוד. האלמנטים האלו מתחברים גם הם בצורה ישירה לטלפון הנייד, ויכולים לשלוח התראות ישירות בזמן אמת. כאן כבר מדובר על סיטואציות מסכנות חיים, שכן דליפת גז יכולה לגרום לפיצוץ שיחריב את הבית מהיסוד, וכן היווצרות של עשן יכולה להעיד על שריפה שללא התערבות חיצונית עלולה לכלות את הבית כולו.

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!