fbpx

האם אזעקה לבית יכולה לסייע גם כשאתם לא נמצאים בקרבת מקום?

parents with their children walking forest

אנשים רבים מוצאים לנכון לחסוך את התכנון וההתקנה של אזעקה לבית שלהם. החסכון הזה נובע מתוך כך שאותם אנשים אינם סומכים על מערכת האזעקה לבית שתוכל לעזור להם באמת ברגעים כמו פריצה או דליפת גז או עשן, משום שאם הם לא נמצאים בבית – הם לא יוכלו לקבל שום התרעה על כך. היום התפיסה הזו מקבלת טוויסט רציני, עם מגוון מערכות אזעקה לבית ששומרות על חיבור ישיר לטלפון הנייד שלכם, כך שבין אם אתם נמצאים בקרבת הבית ובין אם לא – תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם להתמודדות עם המצב המתרחש. אז איך בדיוק זה קורה? הנה כמה פרטים שחשוב שתדעו.

אזעקה לבית גם מחוץ לבית

זה נכון, עד לפני כמה שנים מערכת אזעקה לבית היתה יכולה להשמיע צלילי אזעקה בזמן אמת אך ורק בשטח הבית. הדבר הזה אמנם יכל היה להיות יעיל מאוד במקרים שבהם נכחתם בתוך הבית, אבל אם הייתם מחוצה לו במקרה, פספסתם את האזעקה והגעתם בשלב מאוחר מדי – הייתם עלולים להתוודע לאסון גדול שכבר קרה. בין היתר, אנשים פספסו פריצות של גנבים שהתרחשו בביתם, דליפות של גז ועשן, וגם, לצערנו, מקרים חמורים יותר שבהם השריפה כבר השתוללה בביתם.

מה קורה היום בתחום הזה?

לעומת זאת, היום מערכת אזעקה לבית כבר ממש לא פועלת רק בצורה הזו. ברגע שאתם רוכשים אזעקה לבית מהסוגים המתקדמים יותר, אתם מקבלים גישה ישירה לאפליקציה שאותה אתם יכולים להתקין על הטלפון הנייד שלכם. האפליקציה הזו מחברת אתכם למה שקורה בבית בצורה ישירה, ומדווחת לכם על כל פריצה, דליפת עשן, דליפת גז או מקרה חריג אחר שאתם צריכים לדעת עליו. ההתרעה נשלחת אליכם בצורה אוטומטית, ומשם הכדור בידיים שלכם בדרך לפתרון הבעיה.

עם ריסקו אתם שומרים על השקט הנפשי שלכם

אנחנו בחברת ריסקו מחזיקים במיטב מערכות האזעקה לבית, מהדגמים המשוכללים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר שקיימת היום בשוק. צרו איתנו קשר ונגיע לתכנן ולהתקין גם עבורכם מערכת אזעקה לבית, שתספק לכם את השקט הנפשי שאותו אתם כל כך מחפשים.

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!