fbpx

איך אזעקה אלחוטית יכולה לעזור גם לכם?

איך אזעקה אלחוטית יכולה לעזור גם לכם?
איך אזעקה אלחוטית יכולה לעזור גם לכם?

אם היינו מספרים לכם בעבר שיום יבוא ותוכלו לקבל התראות ישירות לטלפון הנייד שלכם, על כל תנועה חשודה שמתרחשת בבית שלכם, בוודאי הייתם צוחקים עלינו ואומרים שאנחנו הוזים. אז זהו, שממש לא! היום אזעקה אלחוטית היא אופציה שעשרות אלפי בתים בישראל כבר נהנים ממנה, וגם אתם מוזמנים להצטרף ולגלות את הקסם שטמון בה. אז איך אזעקה אלחוטית יכולה לעזור גם לכם? בואו נבדוק ונראה.

אזעקה אלחוטית – כי מה עוזרת לכם אזעקה שלא מחוברת לטלפון הנייד שלכם?

עד לפני כמה שנים, האפשרות היחידה שעמדה בפנינו היא אך ורק האפשרות של אזעקה לבית, שמצפצפת באופן מקומי בזמן שתנועה חשודה היתה מתרחשת בבית. אמנם היה מדובר על פתרון יעיל, אבל במקרים שבהם לא הייתם נוכחים בסביבת הבית או בתוכו – הפתרון הזה לא יכל היה לעזור לכם באופן מידי ונגיש במיוחד. עד שהשכנים היו שומעים את האזעקה, עד שהם היו יוצרים איתכם קשר, ועד שהייתם מתניעים פעולה כמו אזעקת המשטרה למקום – הפורצים כבר היו בורחים מהבית עם כל השלל שהם אספו.

אז מה השוני בין אזעקה אלחוטית לבין האזעקה הזו?

לעומת זאת, אזעקה אלחוטית היא היום הפתרון האידיאלי ביותר למצבים שכאלו. ברגע שאזעקה אלחוטית מותקנת אצלכם בבית, היא מיד מתחברת באופן אוטומטי גם למכשיר הסלולרי שלכם, במטרה לתת לכם התראה על כך שמשהו חשוד קורה. באופן הזה, אתם מקבלים את ההתראה בכל מקום, כך שבין אם אתם באמצע יום עבודה, באמצע פגישה חשובה או בכלל בנופש בחוץ לארץ – אתם יכולים לפעול באופן מידי ולעצור את הפריצה ברגע האמת.

חברת ריסקו – אזעקה אלחוטית באיכות הגבוהה ביותר

אנחנו בחברת ריסקו מאמינים שלכל בית מגיע לקבל מערכת אזעקה אלחוטית איכותית, מקצועית ובטיחותית, ככה שהשקט הנפשי של הדיירים יוכל להישמר. אנחנו בחברת ריסקו מתאימים לכל בית ובית את מערכת האזעקה שמתאימה לו, כך שבין אם אתם מעוניינים במצלמות אבטחה בלבד, ובין אם אתם מעוניינים באלמנטים נוספים כמו חיישני גז או גלאי עשן – תוכלו למצוא אצלנו בדיוק את מה שמתאים לכם. צלצלו אלינו ל-03-963-7777 ונסייע גם לכם!

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!