fbpx
מערכת אזעקה אלחוטית

מערכת אבטחה לבית - ריסקו

להיות בשליטה בכל מקום ובכול זמן. לביטחון מלא ושקט נפשי.

שוקלים להתקין מערכת אבטחה לבית?

לא פעם כשאנשים מדברים על הגנה לבית, הם מדברים על דלתות משוכללות, מנעולים מתקדמים, ידיות שלא יכולות להיפתח ללא מפתח ועוד. אמנם הצטיידות בכל אלו היא בהחלט הצטיידות חשובה, אבל היא לא אמצעי המיגון היחיד שיכול לתת את המענה הדרוש להם. 

אם גם אתם מצוידים בכל אלו אבל מרגישים שמשהו בכל אופן חסר לכם, אנחנו יודעים בדיוק מה יכול להשלים לכם את התמונה. אנחנו מדברים כמובן על מערכת אבטחה לבית מבית ריסקו, בעמוד זה נראה איך היא יכולה לשדרג לכם את החיים, ולהפוך את הבית שלכם לאחד המקומות הכי מוגנים על פני הפלנטה!

מערכת אבטחה לבית
מערכת אבטחה לבית
תוכן עניינים לניווט מהיר

LightSYS Plus –
המערכת ההיברדית העוצמתית ביותר!

עולם חדש של אפשרויות לכל סוג וגודל של התקנה.

לייטסיס+ המערכת ההיברידית החדשה של ריסקו, משלבת בתוכה את כל התכונות והיתרונות של לייטסיס ושל פרוסיס פלוס, למערכת אבטחה עוצמתית אחת. לייטסיס+ תוכננה להתאמה לצרכים ולדרישות של כל גודל או סוג של התקנה – ממגורים ועסקים קטנים עד בינוניים ועד מתקנים מסחריים ואבטחה גבוהה, המאפשרים עד 512 אזורים בפאנל אחד!

גמישה מספיק להתאים להתקנות המורגבות ביותר ולמאות אזורים

חכמה מספיק להבחין בין אירועי אזעקה אמיתיים לאזעקות שווא

חזקה מספיק להשתלב עם מגוון רחב של מוצרים ופתרונות

LightSYS RisControl
HEB

האפליקציה ושירותי הענן של ריסקו – ביטחון 24/7 בכל זמן ובכל מקום.

אפליקציית הסמארטפון שלנו מעניקה לכם שליטה מלאה על מערכת האבטחה והבית החכם מכל מקום ובכל זמן, כך שתוכלו לשהות מחוץ לבית או אפילו לצאת לחופשה בראש שקט, ולקבל עדכונים בזמן אמת מהמערכת. 

הישארו מחוברים לבית, למשפחה ולעסק

ליהנות מתחושת ביטחון ושקט נפשי בזמן חופשה​

מערכת האבטחה שלכם ממשיכה לעבוד גם כשאתם יוצאים לחופשה. מערכת הוידאו של ריסקו תספק לכם גישה דרך האפליקציה לצפייה בזמן אמת בכל המצלמות וגישה להקלטה.

לקבל התראה בזמן אמת על ניסיון פריצה​

במקרה של ניסיון וחדירה, מערכת האזעקה נכנסת לפעולה, מדליקה באופן אוטומטי את האורות במקום ומשדרת לכם וידאו ותמונות מהאירוע בזמן אמת. במקרה שאתם מחוברים לפתרון הוידאו, אתם תקבלו קליפ באורך 30 שניות מהאירוע.

אפליקציית IRISCO מבית קבוצת ריסקו
אפליקציית IRISCO מקבוצת ריסקו

לפתוח את היום בנינוחות

תוכלו להפוך את תחושת הלחץ שמלווה את הבקרים לרגועה יותר, בין ארוחת הבוקר והכנת הילדים ליציאה לבית הספר. בלחיצת כפתור אחת באפליקציה הסלולארית ניתן לכבות את האורות, להפעיל את מערכת האזעקה, לנעול את הדלתות ולדאוג לוויסות הטמפרטורה בבית. 

להתעורר כל בוקר לבית חכם

המערכת מאפשרת להגדיר מראש אירועים קבועים לפי שגרת היום שלכם.

המערכת תדאג לכבות את האזעקה ולחמם את הבית לטמפרטורה הרצויה, תוך פתיחת התריסים לניצול מקסימאלי של חום השמש.

אפליקציית IRISCO לבית חכם
אפליקציית IRISCO ריסקו מערכות

פתרונות הוידאו של ריסקו

פעולה משולשת ל-30 השניות החשובות ביותר!

מערכת טלוויזיה במעגל סגור מסורתית מספקת שתי אפשרויות עיקריות: צפייה בוידאו חי והקלטה.
 

פתרונות הוידאו של ריסקו מוסיפים אלמנט שלישי – התראות אזעקה בזמן אמת עם תמונות וסרטוני וידאו!
הסרטונים הינם באורך 30 שניות הנשלחים ישירות לסמארטפון דרך אפליקציית iRISCO. 

התראות אזעקה בזמן אמת עם עדויות ויזואליות מהאירוע, מהמצלמה הנכונה בזמן הנכון, מאפשרות למשתמש ולמוקד האבטחה לנקוט בפעולה מיידית! 

אבטחה מקסימלית בשילוב של אזעקה ווידאו באפליקציה אחת

פתרונות האבטחה של ריסקו משלבים יכולות אימות אזעקה מתקדמות, המספקות פתרון וידאו מלא וייחודי של מערכת הקלטה NVR ומצלמות IP. מתכננים להתקין מערכות אזעקה ווידאו? הפתרון המשולב והייחודי של ריסקו היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם! 

אבטחה 1

וידאו חי

אבטחה 2

אימות אזעקה

אבטחה 3

הקלטה

מה הופך את המתקינים שלנו לטובים ביותר עבורכם?

ריסקו משקיעה משאבים רבים במיון, בחירה והכשרת המתקינים ותשמח להמליץ לכם על מתקין מוסמך באזור מגוריכם. הנה כמה נקודות מעניינות על המתקינים שלנו, שיעזרו לכם לישון בשקט:

מתקין של ריסקו

מערכת אבטחה לבית – כי דלת היא דבר פריץ

אין ספק שהתחושה הטובה ביותר שאנחנו יכולים לקבל היא תחושת ביטחון והגנה, ואין מה לעשות – התחושות האלו לא מייצרות את עצמן, אנחנו צריכים לדאוג להן מראש. בגלל שהבית שלנו הוא המקום שאמור להיות הכי בטוח בשבילנו – אנחנו צריכים לספק לו את כל האמצעים שיוכלו לעזור לו להגן עלינו.

בסופו של דבר, גם אם נתקין אין ספור מנעולים ודלתות כבדות במיוחד – פורץ מיומן יוכל להיכנס פנימה ולגנוב את החפצים שבהם הוא מעוניין. זאת אולי עובדה שקשה לקבל אותה, אבל היא לחלוטין משקפת את האמת. בגלל שמדובר כאן על דבר פריץ שבן רגע יכול לגרום למהומה – מערכת אבטחה לבית היא דבר שחשוב לקחת בחשבון.

מערכת אבטחה חכמה תספק לכם אינפורמציה בזמן אמת

אז נכון, אולי את הפריצה הבאה לא תוכלו למנוע על ידי דלת או מנעול, אבל בהחלט תוכלו להשתלט עליה באמצעות מערכת אבטחה לבית. אז מה זה אומר? מערכת אבטחה לבית היא מערכת שכוללת מערכת אזעקה שמתחילה לפעול עם זיהוי התנועה החשודה, ומצלמת את כל מה שמתרחש בבית במשך 24 שעות ביממה – 7 ימים בשבוע.  

אפליקציית הסמארטפון שלנו מאפשרת שליטה על מערכת האבטחה מכל מקום ובכל זמן וקבלת הודעות לגבי עדכוני סטטוס. במקרה של אירוע אזעקה, יישלחו קטעי וידאו ותמונות סטילס אליכם ואל מוקד האבטחה. תוכלו להעריך איומים פוטנציאליים ולנקוט בפעולות הנדרשות במידת הצורך. תוכלו לצפות בוידאו חי בלחיצת כפתור בכדי להבטיח את אבטחה מירבית, בכל עת!

את הצילומים אתם מקבלים ישירות לטלפון הנייד שלכם

 זה נשמע כאילו אנחנו כבר נמצאים בעתיד, נכון? אז זהו – שהעתיד בהחלט כבר כאן. מערכת אבטחה לבית משדרת אליכם באופן ישיר את כל הצילומים שמתקבלים מהמצלמות, ואתם יכולים להסתכל באותם צילומים דרך אפליקציה ייעודית, שמתחברת באופן ישיר למערכת. בצורה הזו אתם יכולים להיות שקטים ורגועים לגבי מה שקורה בבית שלכם, בין אם אתם נמצאים מחוצה לו רק לכמה שעות עבודה בודדות, וגם במצבים שבהם אתם נוסעים לנפוש בברצלונה לכמה ימים.

ברגע שמערכת אבטחה לבית משדרת לכם את הצילומים, אתם יכולים לפעול בהתאם, ולנקוט באמצעים כמו היעזרות בשכנים או בהזעקת כוחות המשטרה, שיגיעו למקום ויעצרו את הפריצה. נכון שזה נשמע מעולה? חכו, זה עוד לא הסוף.

צילומים לנייד הם רק חלק מהפיצ'רים שתקבלו

אז אמנם מצלמות אבטחה הן האלמנט הנפוץ ביותר של מערכת אבטחה לבית, אבל הן ממש לא האלמנט היחיד. מי מבינכם שמעוניין לספק לעצמו מעטפת רחבה יותר של מערכת אבטחה לבית, בהחלט מוזמן לעשות זאת באמצעות שילוב של אמצעים נוספים, כמו גלאי עשן, גלאי דליפות גז, מערכת קודן אלקטרוני, מערכת בית חכם ועוד. אז איך הם יכולים לעזור לכם? בואו ונבדוק יחד.

גלאי דליפות גז גם כלול במערכת אבטחה לבית

לא מעט מהבתים במדינת ישראל עושים שימוש בגז לצורך בישולים. לכאורה הכל אמור לעבוד בצורה תקינה עם העניין הזה, אבל מה קורה כשהעניינים יוצאים משליטה? דליפות גז הן אחד הדברים המסוכנים ביותר שיש, והן עלולות לגרום לפיצוצים, שריפות, אובדן רכוש ואובדן בחיי אדם. ברגע שמערכת אבטחה לבית עושה שימוש בגלאי דליפות גז, אתם יכולים להבטיח לעצמכם שתקבלו התרעה על זיהוי הדליפה, ובהתאם להזעיק את כוחות ההצלה הרלוונטיים להתמודדות עם העניין, רגע לפני האסון הגדול.

שריפות עלולות להרוס את כל הבית ואף לגבות חיי אדם

שריפות הן אחד הדברים הכי מפחידים שיכולים לקרות בעולם, בוודאי כאשר מדובר על הבית שלכם. השריפות אינן מתחשבות במשתנים, וכשהן פורצות ולא מקבלות את המענה הראוי – הן מתפשטות לכל עבר, שורפות כל דבר, ואף עלולות לגרום למותם של רבים.

הבית שלכם הוא המקום החשוב לכם ביותר בעולם, ואלו שמתגוררים בו הם האנשים הכי חשובים לכם. גלאי עשן שמותקנים כחלק ממערכת אבטחה לבית יכולים לעשות את ההבדל בעניין הזה.  גלאי עשן מזהים את העשן העולה מהשריפה, ועל ידי האזעקה שהם פולטים – אתם יכולים להצליח להשתלט עליה, רגע לפני שהיא מתפשטת. 

מערכת אבטחה לבית היא לא מותרות, היא לקחת אחריות על החיים שלכם

לצערנו, חלק מהאנשים עדיין מתייחסים למערכת אבטחה לבית בתור עניין של מותרות. אז נכון, אמנם מדובר כאן על הוצאה כספית שאולי לא תכננתם להוציא עכשיו, אבל התקנה של מערכת אבטחה לבית היא בהחלט צעד אחראי, שיכול לעשות לכם אך ורק טוב.

אתם יכולים ליהנות מכל היתרונות של מערכת אבטחה לבית עוד היום, אם רק תבחרו בכך. תוכלו לבחור במערכת אבטחה לבית משוכללת יותר, שתגיע למחירים של כ- 10,000 ש"ח בנוסף להתקנה, וגם לבחור במערכת אבטחה לבית קצת יותר פשוטה, ולשלם עבורה מחירים נמוכים יותר של כ- 2,000 ש"ח לא כולל התקנה. שקללו את כל הצרכים שלכם ביחד, ותוכלו להגיע להתקנת מערכת אבטחה לבית שגם תהיה יעילה מצד אחד, וגם תעמוד בתקציב שלכם מצד שני.

מערכת אבטחה לבית עם ריסקו – הצעד הנכון עבורכם ועבור כל בני הבית

זה הזמן ליצור איתנו קשר וליהנות ממערכת אבטחה לבית שמתאימה לכם. אנחנו בריסקו מבטיחים להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, עם המוצרים המתקדמים ביותר וההתקנה המהירה והיעילה ביותר. אז קדימה, צרו איתנו קשר ונוכל להגיע גם אליכם עם מערכת אבטחה לבית.

שאלות נפוצות

המחיר משתנה בהתאם למפרט שאתם רוצים להזמין וגודלו של הנכס. 

כן, יש לנו מתקינים מורשים בפריסה ארצית ובזמינות גבוהה מאוד.

לא, אך תצטרכו להתקין גלאי תנועה ייעודי אשר יתעלם מחיות מחמד עפ"י נתונים של משקל וגובה שנגדיר ביחד מראש.

במידה ואתם רוצים להתקין מערכת אבטחה בנכס קיים, תוכלו לבקש מערכת אלחוטית, אשר אינה דורשת הכנת תשתיות ומעבר צינור דרך קירות. במידה ומדובר בנכס חדש, תוכלו לבקש מהמהנדס או מהאדריכל לתכנן מראש תשתית לצורך העניין.

בזכות טכנולוגיית הענן של ריסקו, אשר נמצאת בפיתוח ושיפורים תמידיים זה עשור, ניתן לצפות בכל זמן ומקום במתרחש אצלכם בבית, בגינה או במשרד. במידה ויש ניסיון פריצה לנכס שלכם תקבלו התראה באפליקציה בזמן אמת. עוד יתרון משמעותית לענן – הוא נותן אפשרות למתקינים שלנו לאתר ולפתור תקלות מרחוק!

דירות מגורים במבנים דורשות בעיקר הגנה פנימית של שטח המגורים. במקרה של בית פרטי, דירת גן, פנטהאוז, או בית עם שטחי מרפסת בצד, כדאי גם לשקול הגנה על אזורים חיצוניים. הגנה התספק שכבה נוספת של אבטחה. במקרה זה, מערכת חיצונית יעילה יותר במקרה של פולשים מכיוון שהיא מתריעה לפני שהפורץ נכנס לבית.

מידע נוסף

פוסטים נוספים

מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות

היתרונות שבשימוש במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסקים מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הפכו בשנים האחרונות לפתרון אבטחה פופולרי עבור עסקים בכל הגדלים. מערכות אלו מציעות מגוון

מערכת אבטחה לעסק

הכלי החיוני: איך לבחור מערכת אבטחה מתאימה לעסק שלכם מערכת אבטחה לעסק היא כלי חיוני להגנה על נכסים, נתונים ועובדים. עם זאת, עם כל כך

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אל "תשברו את הראש" בעצמכם!
השאירו פרטים ומתקין מוסמך, אמין ומקצועי
של ריסקו יתן לכם הצעת מחיר הוגנת!